"Hej du spillemand kan du sig mig med det ~
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-08-04 11:11

Hey.

Nå var lige til firmafest i går hvor de spillede et nummer som er ret
festligt.. "Hej du spilleman kan du... " noget i den stil.

Nogen der ved hvem osv?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-04 11:20

> Nå var lige til firmafest i går hvor de spillede et nummer som er ret
> festligt.. "Hej du spilleman kan du... " noget i den stil.
>
> Nogen der ved hvem osv?

Himmelhunden med Teddy Edelman. Klassisk druk/skråle-med sang.

Mvh Mikkel
"Måååå man ta' hunden mæ sig ind i hiiimlen"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-08-04 11:27

Mikkel Knudsen skrev:

> Himmelhunden med Teddy Edelman. Klassisk druk/skråle-med sang.

Tark det er jo lige den.

> "Måååå man ta' hunden mæ sig ind i hiiimlen"

Lige præcis... den er tilpas underholdende når man er møgstiv

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-08-04 20:28

Martin Johansen [6000] skrev bl.a.:

> Tark det er jo lige den.

> Lige præcis... den er tilpas underholdende når man er møgstiv

og meget kult i det jyske.

--
MVH Lars

Fra : Cykellapper

Dato : 22-08-04 21:05

Lars Raaby wrote:

> og meget kult i det jyske.

.... og meget irriterende, når man som musiker skal spille det møg weekend efter
weekend

--
Preben Mortensen (Cykellapper)
Part Time / Peter Sort Band / Hound Dog Delivers

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-08-04 17:56

Martin Johansen [6000] <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pan.2004.08.22.10.26.38.220782@website.tuxx.dk...

> Lige præcis... den er tilpas underholdende når man er møgstiv

__________

Fnys. Dansktopmusik er altid underholdende.

Hilsen Åge

Fra : Otto J.

Dato : 24-08-04 17:58

> Fnys. Dansktopmusik er altid underholdende.

Morsomt, ja. Bare ikke altid frivilligt

Seriøst: Det afhænger naturligvis af hvem man er. Personligt kan jeg ikke se
det underholdende i dansktopmusik - heller ikke himmelhunden - medmindre jeg
er i en tilstand hvor jeg ville blive anholdt for spritgang...

Mvh. Otto

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-08-04 18:01

Otto J. skrev:

> ikke se det underholdende i dansktopmusik - heller ikke himmelhunden -
> medmindre jeg er i en tilstand hvor jeg ville blive anholdt for
> spritgang...

Det er det jeg mener

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-08-04 19:18

Åge Halldorsson wrote:
> Martin Johansen [6000] <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:pan.2004.08.22.10.26.38.220782@website.tuxx.dk...

> Fnys. Dansktopmusik er altid underholdende.

For dansktopfans er altid møgstive