Kamera-klik på en N7650.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-08-04 08:33

Hvordan fjerner jeg lyden når jeg tager et billede.
Synes den er meget irriterende og vil gerne slippe for den.

--
mvh Uffe

Fra : Jan Jensen

Dato : 22-08-04 09:05

"> Hvordan fjerner jeg lyden når jeg tager et billede.
> Synes den er meget irriterende og vil gerne slippe for den.

ja den er jo træls når man vil tage billeder i det "skjulte" .........

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-08-04 09:20

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan fjerner jeg lyden når jeg tager et billede.
> Synes den er meget irriterende og vil gerne slippe for den.

Du går vel ind under multimedie, og så kamera. og så er der vel et sted hvor
der står kameralyde under instillinger? det gør der i min 5140

Fra : Basil

Dato : 22-08-04 10:59

> Du går vel ind under multimedie, og så kamera. og så er der vel et
> sted hvor der står kameralyde under instillinger? det gør der i min
> 5140

Tak, den har jeg fandme ledt længe efter.
Kai

Fra : MRN

Dato : 22-08-04 10:34

> Hvordan fjerner jeg lyden når jeg tager et billede.
> Synes den er meget irriterende og vil gerne slippe for den.

Det kan du ikke - det er vist nok lovpligtigt...

Mvh MRN

Fra : Jacob Hansen

Dato : 22-08-04 12:42

> Det kan du ikke - det er vist nok lovpligtigt...

så er min t630 dybt ulovlig der kan jeg det sagtens, mener det er i asien
det er lovpligtigt.

/Jacob

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-08-04 08:07

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan fjerner jeg lyden når jeg tager et billede.
> Synes den er meget irriterende og vil gerne slippe for den.

Hehe, fik løst det (delvis) selv

Fik inspiration fra denne tråd:

Nokia 6100 bib ved tastaturlås.

og ganske rigtigt, ved at fjerne advarselstoner, så forsvandt klikket også

--
mvh Uffe