Kender I det? lede naboer!
Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 21-08-04 18:03

En venlig nabo har lige været og fortælle mig om en anden nabo, der bor
overfor mig. Han er en ret kedelig fyr, der hidser sig op som en sindsyg
over småting, og er total påståelig og umulig at tale fornuft med...

Han bor i en lejlighed i et boligkompleks, hvor man må have dyr (hvis man
havde dem når man flyttede ind) men ham her, tåler intet. Han og konen har
allerede klaget over en lille hanekylling vi havde hjemme fordi den var syg.
Jeg lyver ikke når jeg siger at første gang den sagde "pip", ringede de til
os og himlede op...om kommunen, politiet og Fanden og hans pumpestok
(kyllingen var vel omkring en måned) at de kunne bestemt ikke leve med at
den galede (!!!!!) kl. 7.30 om morgenen ....

Nu har en anden nabo så hørt hvordan han - efter hvad jeg har fået fortalt -
har haft sat en fælde op, fanget en kat, og under stor jammer og hvæs, er
katten så ... væk!

Så hvis nogen her omkring kender nogle i Rørosparken, Vordingborg, der
savner deres kat, så kan de henvende sig til mig, så skal jeg med glæde
fortælle hvem der har aflivet den!!

Så vidt jeg ved er det ulovligt at slå en kat ihjel uden forudgående
varsel..?? (altså bortset fra killinger der endnu ikke har fået øjne)

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi, der simpelthen ikke forstår den slags
mennesker og håber han bliver KAT i hans næste liv *heheheheeeee*
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-08-04 18:39

Heidi skrev
<Så vidt jeg ved er det ulovligt at slå en kat ihjel uden forudgående
varsel..?? (altså bortset fra killinger der endnu ikke har fået øjne) >

Ja det er det og det skal gøres humant

<der simpelthen ikke forstår den slags mennesker >

Heller ikke mig

<og håber han bliver KAT i hans næste liv *heheheheeeee >

*GG* men det tror jeg nu ikke at du skal regne med
han bliver snarere en spyflue eller en myg..........KLASK

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 22-08-04 15:22

Jeg har kun et håb for den slags mennesker, og der er at deres R** må klø i
1000 år, og deres arme være for korte til at nå !!!

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 22-08-04 17:57

> [...]
> --
> MVH
> Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

*heheee* ja det ville være yderst passende :o

Hilsen Heidi