usenetudbydere?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-08-04 12:44

Hejsa

Jeg leder efter en ny usenetudbyder, (gratis hvis de findes
Jeg roamer mellem uni2 og tdc

Sunsite er sikker et ganske udmærket valg
Men jeg abonnerer på en del udenlandske grupper (alt.games.*)

Jeg kan sagtens leve med at bruge sunsite til de danske grupper og en
alternativ udbyder til alt.games.*, da jeg alligevel har nogle
produktspecifikke udbydere i listen

Er der nogen der har et bud?
(Ikke Google

pft/Peter

Fra : Carl Drud

Dato : 20-08-04 12:54

Peter Lykkegaard wrote:

> Jeg kan sagtens leve med at bruge sunsite til de danske grupper og en
> alternativ udbyder til alt.games.*, da jeg alligevel har nogle
> produktspecifikke udbydere i listen
>
> Er der nogen der har et bud?

Prøv Individual.net. Er gratis men registrering er påkrævet.

http://www.individual.net/index.html

Fungerer upåklageligt. Kun tekstgrupper.

Carl