Audio kabel
Fra : Svend

Dato : 19-08-04 15:30

Hi Boyz

Jeg leder efter et audio kabel med 4 stik i hver ende.

Det skal gå fra lyd stikkene bag på et Asus A8V Deluxe og hen
til mit Creative 7700 speaker sæt.

Det kabel der fulgte med 7700 sættet har 3 stik i den ene ende
(som passer til Creatives lydkort) og 4 stik i den anden ende.

Der er jo 4 lyd udgange på A7V bundkortet.

1. Rear speaker out
2. Side speaker out
3. Center/subwoofer out
4. Front speaker out.

Og der er de samme 4 indgange på forstærkeren på 7700 sættet.

Jeg har kigget i kabel sektionen på edbpriser.dk men kunne ikke finde
noget, så jeg ville lige høre gruppen ad om der var nogen der vidste
hvor sådan et kabel kunne købes.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-04 22:57

På ejendommeligvis fremsatte Svend følgende påstand:

> [...]
> (som passer til Creatives lydkort) og 4 stik i den anden ende.
> Der er jo 4 lyd udgange på A7V bundkortet.

Det er da helt almindelige kabler, du skal bare bruge fire af dem??

Claus

--
GØR ET RIGTIGT GODT KUP!
Nimbus 26 NU nedsat til kun kr 38.000