Ukendt rap sang
Fra : Rasmus Hauge

Dato : 19-08-04 12:08

Hey.

Jeg søger en rapkunstner. Jeg kan ikke huske hvad den sang hedder, som er
blevet spillet flere gange på bl.a. P3.
Jeg tror egentlig at sangen bare hedder "Det". Det giver en del hits på
Google, og har ikke fundet noget endnu :(

Det er denne sang, hvor han synger om en pige han nu har set på et diskotek
eller lign... Kliche, men stadig meget god, synes jeg da.

Håber I kan hjælpe mig!

Mvh
Rasmus

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 19-08-04 12:11

"Rasmus Hauge" <rasmus@NOSPAMhauge.dk> skrev i en meddelelse
> Hey.
>
> Jeg søger en rapkunstner. Jeg kan ikke huske hvad den sang hedder, som er
> blevet spillet flere gange på bl.a. P3.

Kunstner+tekst er dansk.

Fra : Thomas

Dato : 19-08-04 14:09

> "Rasmus Hauge" <rasmus@NOSPAMhauge.dk> skrev i en meddelelse

> Kunstner+tekst er dansk.

Han kalder sig for 'Strøm' - Og sangen hedder vist nok bare 'Det' (som du
selv skriver.)

Mvh. Thomas

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 19-08-04 15:10

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Han kalder sig for 'Strøm' - Og sangen hedder vist nok bare 'Det' (som
du
> selv skriver.)

Tak for hjælpen!

Kan det nummer evt høres på nettet? Ligesom Niarn har gjort sin "Blow min
high" offentlig på hans hjemmeside.

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 19-08-04 15:15

Fandt videoen på http://www.empiremusic.dk/

Fra : Stig Sørensen

Dato : 19-08-04 17:48

On Thu, 19 Aug 2004 15:09:17 +0200, Thomas wrote:

> Han kalder sig for 'Strøm' - Og sangen hedder vist nok bare 'Det' (som du
> selv skriver.)

Er det den der Nelly - Hot In Here wannabe? "Jeg har det så varmt - Men
her er os' for meget larm" <- Er det den? LORTE sang!! arg!!

Måtte bare ud med det.. Mage til råden skraldespandsmusik skal man da
lede længe efter.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-08-04 20:57

> Er det den der Nelly - Hot In Here wannabe? "Jeg har det så varmt - Men
> her er os' for meget larm" <- Er det den? LORTE sang!! arg!!

alias - gør det igen den synes jeg nu er ganske morsom (den dag jeg
møder en pige med sån en stemme er jeg osse ret ligeglad hvor vi tager hen -
bare vi tager) - jeg kan godt lide dk rap der ikke tager sig selv alt for
alvorligt (gør alias det? eller er de ufrivilligt morsomme, som de fleste
andre "seriøse" dk rappere?) - men der er nu langt mellem perlerne... - jeg
er nok heller ikke lige i målgruppen (32)

> Måtte bare ud med det.. Mage til råden skraldespandsmusik skal man da
> lede længe efter.

fair nok - har det lidt på samme måde med nik og jay
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight