AMD 64 3200+
Fra : Jesper Andersen

Dato : 18-08-04 20:52

Hej nyhedsgruppe..

Er der nogle herinde der har erfaringer med denne 64 bit processor?? Er den
god??

mvh.

Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-04 22:01

Jesper Andersen wrote:

> Er der nogle herinde der har erfaringer med denne 64 bit processor??
> Er den god??

AMD64 er instruktionssættet, så jeg går udfra at du mener Athlon64...

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper Andersen

Dato : 19-08-04 06:32

Ja det er den jeg mener...

mvh.
Jesper

Fra : Brian Lund

Dato : 19-08-04 14:17

> Ja det er den jeg mener...

Det er god tone at svare _under_ det man svarer på her på usenet ;)

Tbird 64 er mindst lige så hurtig som en tilsvarende alm. Tbird Barton, plus
at den har 64 bit instruktioner...
Har dog ikke selv nogen erfaringer med den endnu...

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-08-04 14:59

Brian Lund wrote:

> Tbird 64 er mindst lige så hurtig som en tilsvarende alm. Tbird
> Barton, plus at den har 64 bit instruktioner...

Hvad er det for en Tbird du omtaler?

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 19-08-04 16:25

> Hvad er det for en Tbird du omtaler?

Undskyld, Athlon selvfølgelig!... Doh...

Brian

Fra : Sven

Dato : 20-08-04 02:15

Jesper Andersen wrote:
> Hej nyhedsgruppe..
>
> Er der nogle herinde der har erfaringer med denne 64 bit processor??
> Er den god??

Jeg kører med sådan en. Vær opmærksom på, at den findes i 2 udgaver. En der
kører 2 Ghz og som har 1Mb level2 cache, og en der kører 2,2Ghz og som har
512Kb level2 cahce. Jeg har haft begge udgaver, og jeg synes helt klart best
om den på 2 Ghz med 1 Mb level 2 cache. På trods af den lavere
clockfrekvens, virker Windows mere "flydende", hvilket jeg tilskriver den
store level 2 cache. Jeg bruger den sammen med et ASUS K8V DeLuxe bundkort.

Sven

Fra : Jesper Andersen

Dato : 20-08-04 10:17

Hej svend..

Det er den på 2,2 GHz jeg´har købt, nu mangler jeg bare et nyt bundkort...
Processoren hedder iøvrigt 3200+ Newcastle

Jesper

Fra : Bo Olesen

Dato : 21-08-04 09:27

> Det er den på 2,2 GHz jeg´har købt, nu mangler jeg bare et nyt bundkort...
> Processoren hedder iøvrigt 3200+ Newcastle

Mener at have læst at din model er hurtigere i spil.