Nu erjeg sindsyg
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 18-08-04 19:52

Jeg skrev for et stykke tid siden at Teddy (min kastererede hankat) var ved
at drive mig til vanvid. Det har han så opnået nu. Han bliver ved med at
drøne op og ned af trapperne og hyle i vilden sky. Selv hunkatten er ved at
få flip af ham. Jeg er nok ved at komme til det punkt at enten må katten væk
eller også flytter jeg hjemmefra. Så kan de bo her helt alene. Jeg fatter
simpelthen ikke hvad det er han vil. Han viser ingen tegn på at ville ud men
tror måske at han vil have godt af at komme et sted hen hvor der er en stor
løbegård. Jeg elsker den kat men jeg kan snart ikke holde det ud mere og jeg
kan se at den bette også mistrives. Hvad delen skal jeg gøre???

Hilsen Linda