Billigt hotel i London?
Fra : Jørn Ibsen

Dato : 18-08-04 11:43

Jeg overvejer en forlænget weekend i London sammen med fruen, men jeg
kender ikke noget til hotellerne derovre.

Er der nogen gode forslag til et billigt hotel, som kun skal benyttes
til overnatning + morgenmad, helst nogenlunde centralt? Bad, evt.
toilet, på gangen er ok.

Mvh. JIB

Fra : Louise Fogt

Dato : 18-08-04 12:35

> Er der nogen gode forslag til et billigt hotel, som kun skal benyttes
> til overnatning + morgenmad, helst nogenlunde centralt? Bad, evt.
> toilet, på gangen er ok.

Vi havde 2 nætter på Monopole Hotel i Sussex Gardens:
http://www.monopolehotel.freeserve.co.uk - det ligger centralt i forhold til
undergrund, Oxford Street, Hyde Park osv. Vores værelse var med toilet/brus
på værelset og vi gav £45 pr. nat for to i dobbeltværelse.

Mvh.

Fra : Ole

Dato : 18-08-04 12:50

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen gode forslag til et billigt hotel, som kun skal benyttes
> til overnatning + morgenmad, helst nogenlunde centralt? Bad, evt.

Et godt bud på at finde overnatning i London, og en del andre byer, vil nok
være http://dk.hotels.com/hotel-htdocs/dk/index.htm Jeg prøvede lige selv
at søge på den side og fandt et 2 stjernet hotel ved navn Regent Palace på
Piccadelly Circus til under 500 kroner per overnatning. Jeg kender ikke
hotellet, så jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten. Da London har et ry for
at være en dyr by at bo i, skal du nok ikke regne med at finde det MEGET
billigere, hvis man vil have sit eget værelse.

Da jeg selv var i London sidste forår, måtte jeg desværre på et tidspunkt
finde et hotel at overnatte på, men det er en anden historie. Jeg boede på
Green Park Hotel, der ligger et par hundrede meter fra undergrundsstationen
Manor House. Værelset var ok, men ikke noget prangende. Der var håndvask og
tv, med noget flimmer, på værelset og bad og toilet på gangen. Jeg fik
forhandlet prisen ned i 30£ per overnatning.

Ole

Fra : Anders [8000]

Dato : 18-08-04 20:30

>2 stjernet hotel ved navn Regent Palace på
> Piccadelly Circus til under 500 kroner per overnatning. Jeg kender ikke
> hotellet, så jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten.

Det er et yderst fremragende hotel, med en VIRKELIG central placering.

Kan kun anbefales.

Mvh. Anders

Fra : Pedersen

Dato : 18-08-04 19:27

Hej Jørn
Prøv evt. det her, et dobbelt værelse koster 55 pund i døgnet med
morgenmad.
Har ikke selv prøvet det, men har fået det anbefalet af nogle der
rejser tit til London og bor der.
Min kone og jeg skal selv der over om 14 dage på en forlænget
weekend, og vi skal bor der.

http://www.hotel-assist.com/elysee-hotel-london.html
Hilsen Tommy

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-08-04 07:37

Har selv boet på Regent Palace Hotel. Ganske udemærket:

http://www.regentpalacehotel.co.uk/