Kvalitet af hostel overnatning i Prag ?
Fra : Tp

Dato : 17-08-04 22:12

Hej. Søger et billigt sted at overnatte. Vi er ca. 4 der skal afsted til
prag.

Hotellerne syntes jeg er lidt for dyre. Derfor har jeg fundet en række
hostels på www. prague-hostels.cz

Er der nogle der har erfaringer med et eller flere af dem eller har noget
gerneral information, eller en helt anden ide til en billig overnatning i
prag for unge mennesker. ?

Mvh Tim

Fra : Alice M

Dato : 18-08-04 10:22

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerneral information, eller en helt anden ide til en billig overnatning i

Hej Tim.
Jeg var på interrail i sommers og vi var da en tur forbi Prag. Vi boede på
Strawberry hostel http://www.strawberryhostels.com/ hvilket var udmærket.
Ingen luksus men i alt fald ikke værre end hvad vi oplevede i Bratislava. :)

God tur.

Alice