Erfaring med egen webserver og WAP
Fra : None

Dato : 17-08-04 19:54

Hejsa gruppe

Jeg har TDC som internetudbyder og har en webserver kørende som fungere
helt fint. Jeg har prøvet at gå på wap sider med min mobil telefon, men
jeg kan ikke komme igennem til min egen webserver. Er der nogen som har
haft held til at få noget ligende til at køre. Jeg har en linksys BEFSR41
router og en wapside som fungerer med http://gelon.net er
www.moelgaards.dk/wap.php (opskriften er taget fra ww.linuxbog.dk)

Håber en eller anden kan hjælpe

På forhånd tak
Kåre Rasmussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-04 00:42

None wrote:

> Håber en eller anden kan hjælpe

Det er der sikkert nok, men denne gruppe er ikke det rette til formålet.

Fra fundatsen:

"Formålet med gruppen dk.edb.internet.udbydere er at stille
et forum til rådighed, hvor man kan diskutere positive og
negative erfaringer med Internetudbyderne, de til rådighed
værende ydelser og de udbyderafhængige forskelle mellem
disse."

dk.edb.netværk eller dk.edb.internet anbefales som alternativer.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen