Overnatning omkring Schipol - Amsterdam
Fra : Kenneth

Dato : 17-08-04 18:17

Hej

Hvor kan man sove billigt (og godt) tæt ved Schipol lufthavnen i Amsterdam?

--
Kenneth
www.ziax.dk/?122

Fra : Ole

Dato : 17-08-04 22:07

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor kan man sove billigt (og godt) tæt ved Schipol lufthavnen i
> [...]

Du kan eventuelt prøve dette link
http://dk.hotels.com/hotel-htdocs/dk/index.htm
Ingen garantier, selvfølgelig

Fra : Kristian

Dato : 18-08-04 04:57

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvor kan man sove billigt (og godt) tæt ved Schipol lufthavnen i Amsterdam?
-------
Det bliver nok svært at finde noget noget billigt lige i nærheden af
lufthavnen. Men heldigvis ligger Amsterdam kun ca 20 min væk med tog -
en åben retur billet koster omkring 7 euro.
Jeg har tidligere brugt denne side til at finde hotel i Amsterdam:
http://www.bookings.nl/city/nl/amsterdam.nl.html

Kristian