glemt password
Fra : Steen Mandsberg

Dato : 17-08-04 14:39

Jeg lagrede for et stykke tid siden en word fil med password - og nu har jeg
glemt hvilket password, som jeg har.... er der nogen måder, at jeg kan komme
rundt problemet?

Fra : Gevaldi

Dato : 17-08-04 16:04

Steen Mandsberg skriblede:
> Jeg lagrede for et stykke tid siden en word fil med
> password - og nu har jeg glemt hvilket password, som jeg
> har.... er der nogen måder, at jeg kan komme rundt
> problemet?

Skal det være *hardware* relateret, så
tag en stor hammer og slå dig i hovedet
så du husker dine passwords :(

Du kan også smutte over i den gruppe
hvor word guruerne sidder:

--
/Gevaldi
*Find den rigtige nyhedsgruppe på*

Fra : Devast8or

Dato : 17-08-04 17:10

Steen Mandsberg wrote:
> Jeg lagrede for et stykke tid siden en word fil med password - og nu
> har jeg glemt hvilket password, som jeg har.... er der nogen måder,
> at jeg kan komme rundt problemet?

Hvilket password er det der er problemet? Hvis det er BIOS passwordet, er
den eneste løsning nok at nulstille BIOS'en. I din manual skulle du gerne
kunne hvor de to ben du skal bruge sidder henne og hvordan du skal gøre det
(de skal bare kortsluttes med en jumper, normalt i 30 sekunder, så skulle
den være der). Men du skal jo så ind og sætte det hele op i din BIOS igen.

Hvis det er et andet PW kan jeg ikke hjælpe dig, men mon ikke du kunne sætte
disken i en anden maskine som slave, og på den måde kopiere dit dokumet ud
på en disk?

Devast8or