hamborg - hotel - anden overnatning ?
Fra : Per

Dato : 17-08-04 12:42

Hej

Jeg har tjekket fdm storbyferie og www.hotelweb.dk og fundet nogle hoteller
der.

Jeg leder efter et i centrum hvor man kan parkere bilen. Til en firedages
ferie.

Er der noget der kan anbefales , det behøvs ikke være særlig fint.

Mvh Per

Fra : Ole

Dato : 17-08-04 17:33

"Per" <kk@okokokoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ferie.
>
> Er der noget der kan anbefales , det behøvs ikke være særlig fint.

Det skulle også være muligt at finde overnatningsmuligheder her
http://dk.hotels.com/hotel-htdocs/dk/index.htm

Fra : Kristian

Dato : 17-08-04 17:50

"Per" <kk@okokokoo.dk> wrote:

> [...]
>ferie.
>
>Er der noget der kan anbefales , det behøvs ikke være særlig fint.

---------------
Ingen specifikke anbefalinger, men prøv at søge på:
http://www.hrs.de/

Her er der også angivet om der er parkeringsmuligher,

Kristian

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 19-08-04 16:26

> Jeg leder efter et i centrum hvor man kan parkere bilen. Til en firedages
> ferie.
>
> Er der noget der kan anbefales , det behøvs ikke være særlig fint.

Jeg har et par gange boet på Stern, der ligger på Reeperbahn. Der
er parkering (bag bom) i hotellets gård. Værelserne er meget enkle,
men OK til en kort ferietur. Kig her:

http://www.stern-hamburg.de/

--
Mvh. Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 06:50

Hej Per

Jeg plejer at gå ind på Hovedbanegårdens værelsesudlejning og der bestille
hotel, da de oftest har værelser med store rabatter (oftest 50%). De plejer
altid at finde noget, der passer i kvalitet og med de faciliteter, man har
brug for.

Go' tur - Hamborg er en fed by til en forlænget weekend!

vh Erik

Fra : Per

Dato : 20-08-04 07:50

Tak for de mange svar.

Det giver mig en god ide om hvad der erennemest og billigst ,-)