En ganske nyttig..og sjov side
Fra : PM

Dato : 17-08-04 06:49

som jeg netop er blevet bekendt med
http://www.saack.dk/maalogvaegt.shtml

PM

Fra : børge askholm

Dato : 17-08-04 07:32

PM wrote:
> som jeg netop er blevet bekendt med
> http://www.saack.dk/maalogvaegt.shtml

Nu kan jeg ikke gennemskue hvem PM er - det kunne være en eller anden
spammer, men jeg vovede altså at se på siden der indeholder forskellige
gamle mål, betegnelser for mål og definitioner af mål.

Blot ville det ha været dejligt om PM havde defineret hvori den nyttige
og sjove består, for den overskrift siger jo ingenting om indholdet, og
man er nødt til at åbne meddelelsen - eller i hvert fald at se den på
skærmen før man tager stilling til om det er noget man gider beskæftige
sig med

Børge

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 17-08-04 08:11

> [...]
> man er nødt til at åbne meddelelsen - eller i hvert fald at se den på
> skærmen før man tager stilling til om det er noget man gider beskæftige

*********
Mine ord igen.
Jeg har normalt ikke lyst / tid til at deltage i kritik af meddelelser, men
jeg vil gerne at der bliver slået et slag for at man ved anmeldelse af
"nyttige" sites - i hvert fald i mindstemål, gør rede for indholdet.
Sommerlig hilsen
Flemming

Fra : PM

Dato : 17-08-04 08:47

Sorry.. Det gentager sig ikke

PM

Såfremt jeg ville "spamme" så kunne jeg vel bare skrive noget relevant eller
opsigtsvækkende...Beklager at have ulejliget måske flere med et enkelt
tastetryk.... håber de kommer sig over kraftanstrengelsen.. Men... ikke eet
ord mere herfra eller henvisninger. Til Flemming.. tak for din
Helsingørside.... det var så det

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 17-08-04 09:11

"Men... ikke eet ord mere herfra eller henvisninger."

Jammen kære ven PM, sådan var det ikke ment
Jeg er da ked af hvis du tager det sådan, idéen med at anmelde en side er
skam nyttig nok, kun efterlyser jeg at man lige antyder hvad sitet
indeholder, om det er noget der kunne interessere Per eller Poul, eller man
kan springe let og elegant hen over .

Internettet er efterhånden ved at være så enormt og fuldstændigt
uoverskueligt, at man nu om stunder må sortere kraftigt i resultaterne.
Derfor min bøn.
Indrømmer det kan opfattes forskelligt.
Håber du stadig hænger på.
God sommer
Flemming.

Fra : PM

Dato : 17-08-04 10:09

Flemming
Det er ok men den vågne læser ville kunne se på linket, hvad det drejede sig
om. Så derfor ikke noget problem i henvisningen. Linket er/var
http://www.saack.dk/maalogvaegt.shtml og jeg skal pege på maalog vaegt i
samme...

Tak for det fromme ønske..og i lige måde

PM

Fra : børge askholm

Dato : 17-08-04 11:00

PM wrote:

> [...]
> samme...
>
> Tak for det fromme ønske..og i lige måde

Mit sure opstød var nu heller ikke ment personligt, men jeg synes nu
stadigvæk det er en god ide at angive i emnelinjen hvad det hele drejer
sig om.

Og så var det i grunden en generel henstilling....

;-| Børge

Fra : hvornum

Dato : 18-08-04 07:57

Hej PM

Ja det var sku' et link der ville noget.

Mvh

Hvornum