Hvilken mobil til 12 årig?
Fra : Henrik Jensen

Dato : 16-08-04 21:56

Hej

Skal hjælpe en i familien med at vælge mobil til 12 årig pige. Jeg har
ikke fingeren på pulsen blandt den befolkningsgruppe, så hvilken skal
jeg vælge?

Jeg bruger selv Nokia 3310 med Telmore, og er godt tilfreds, men hun har
nok andre forventninger.

Jeg søger gerne mere konkrete råd end at det kommer an på, hvad den skal
kunne og bruges til, for det er netop det jeg ikke ved.

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 22:58

Nokia 3200 er rimlig populær, den har et "moderne" design og indbygget
kamera.

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 16-08-04 23:09

Jeg har selv en pige på 12, og hun er helt vild i varmen efter en Nokia
3200, den kan du få med telmore (tror jeg) til en enkelt dansk krone. Hvis
et abbonoment ikke lige er sagen til hende, så betal abb. og lås selv
telefonen op på www.helloo.dk og køb et taletidskort. Det vil jeg mene er
den bedste plan

/Ole

"Kristian Bønnelykke Nielsen" <andetSNABEL_Abeanluck.com> skrev i en
meddelelse news:41212dd5$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : henriksen

Dato : 16-08-04 23:08

min søn på 12 (som skifter mobil hver 3 mdr.) har nu en nokia 3200, så mit
bud er at den er "in"

Fra : Jan Jensen

Dato : 17-08-04 08:54

On Mon, 16 Aug 2004 22:56:12 +0200, spam@nej.dk (Henrik Jensen) wrote:
Jeg har osse en 12 årig pige.. som har en nokia 3200.. Og den er bare
den fedeste telefon siger hun....
vi købte den med et telia express abb. hvor der er fra sms... og købs
prisen var kun en krone.!!

mvh. >> Jan Jensen <<

Fra : DaneX

Dato : 17-08-04 09:05

> Jeg har osse en 12 årig pige.. som har en nokia 3200.. Og den er bare
> den fedeste telefon siger hun....
> vi købte den med et telia express abb. hvor der er fra sms... og købs
> prisen var kun en krone.!!

Ja, jeg vil også mene, at det er det bedste bud til en 12 årig pige...
En Nokia 3200 med Telia Express med gratis SMS, da det vel er det den yngre
befolkning benytter mest.

/Martin

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 17-08-04 12:51

jeg vil nu meget hellere have en Sony Ericsson T610 på grund af den store
fejl procent som nokia har samt også fordi der er en meget bedre skærm samt
kamera

samtlige børn her i huset er skiftet fra Nokia 3200 til Sony ericsson T610

deres alder er 9 år 10 år 12 år og 13 år og de er alle utroligt godt
tilfredse

prisen er stort set ens med telia express

Fra : Anders Ravn

Dato : 17-08-04 13:14

"NYK.M.Unlock" <97710050@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil nu meget hellere have en Sony Ericsson T610 på grund af den store
> fejl procent som nokia har samt også fordi der er en meget bedre skærm
samt
> kamera

Jeg har nu haft et sted mellem 15 og 20 Nokia'er - og jeg har aldrig haft en
eneste fejl på nogen af dem. Enten har jeg været heldig, eller også har du
været uheldig.

- Anders

---

Fra : Denner [9400]

Dato : 17-08-04 14:09

He he... ikke for jeg kan dokumentere det, men har en kammerat i tele
branchen, som ofte fortæller om sin dag på jobbet... Hans konsulenter
fortæller selvfølgelig også om deres hverdag, og de vil mene der er fejl på
hver 3. Nokia der er på markedet, om man opdager dem eller ej... Dog har
Nokia også den største leverance til det Danske marked, men alligevel.. hver
3. Nokia... !!!?

Dennis, som selv har Nokia 6230 , og gerne vil have SE K700i

Fra : John

Dato : 17-08-04 14:20

> [...]
en
> eneste fejl på nogen af dem. Enten har jeg været heldig, eller også har du

Er det nu også helt rigtig Anders ;)

Mvh

John

Fra : Henrik Jensen

Dato : 20-08-04 18:09

> store

> en

Hej

Tak for indput. Efter at have talt med en forhandler, som også nævnte
"stjælningspotentialet" i at have en alt for ny ´fon, valgte jeg til
sidst alligevel en Nokia 3310