Andet multimedie
bentjuul 3670
Pengeseddel til sommerfugl.
Fra : www.Altomferie.dk

Dato : 16-08-04 16:30

Hej

Er der en som kan hjælpe mig med, hvordan jeg lettest laver en flok
pengeseddeler til sommerfugle. Sådan i en animation - at forstå

Ellers ville jeg bare give dem til konen

Kim

Fra : Poul Erik

Dato : 16-08-04 16:41

On Mon, 16 Aug 2004 17:29:36 +0200, "www.Altomferie.dk"
<webpoint@[invalid]gmx.net> wrote:

>Hej
>
>Er der en som kan hjælpe mig med, hvordan jeg lettest laver en flok
>pengeseddeler til sommerfugle.

Kan en sommerfugl løfte en sådan?

>Ellers ville jeg bare give dem til konen

Ja, hun kan nok bære dem (indtil hun får brugt dem).

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Jane

Dato : 16-08-04 16:43

www.Altomferie.dk skrev i <news:4120d2dd$0$289
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Er der en som kan hjælpe mig med, hvordan jeg lettest laver en flok
> pengeseddeler til sommerfugle. Sådan i en animation - at forstå

noget i stil med
http://www.lisashea.com/japan/origami/or_butterfly.html
http://www.graphrique.com/origami/butterflyFold.html
http://museum.nhm.uga.edu/htmldocs/origamibutterfly.html
http://www.ganymeta.org/~darren/butterfly.php
eller?

Jane - laver origami af sange til en sangskjuler for tiden
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk