Software til IBM tastatur
Fra : Jespo\(8362\)

Dato : 16-08-04 16:18

http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=psg1JWOE-3KXU4Y

Er der en som ligger inde med software til at styre dette tastatur
syntes ikke der ligger noget som kan DL på IBM s side

--

Jesper

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 16:50

Jespo(8362) skriblede:
> http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=psg1JWOE-3KXU4Y
>
> Er der en som ligger inde med software til at styre dette
> tastatur syntes ikke der ligger noget som kan DL på IBM s
> side

Du skal ind i punktet:
Support & downloads

Dernæst skal du ind i det link der hedder:
Multiple file download for personal computing

Så kommer der en side hvor du skal indtaste de
aktuelle data for den maskine du har og så skulle
der gerne komme en download site hvor du kan hente
de drivere du skal bruge.

Jeg kan hente drivere til min "gamle" PL300
så mon ikke du finder det du skal bruge.

--
/Gevaldi

Fra : Michael

Dato : 17-08-04 12:46

Jespo(8362) wrote:

> http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=psg1JWOE-3KXU4Y
>
> Er der en som ligger inde med software til at styre dette tastatur
> syntes ikke der ligger noget som kan DL på IBM s side

Hop ind på ibm.dk/support og søg på hotkey, så for du alle de hotkey
filer de har