Zooplus
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-08-04 15:17

Jeg har bestilt noget hos dem for første gang.
Ved i hvor længe det plejer at tage at få det leveret? og hvad hvis man ikke
er hjemme? Det jeg har bestilt er bla grus, så det vejer altså en heeeeeeel
del, derfor har jeg bestemt ingen interesse i at hente det på posthuset
eller sådan noget *G* Stiller de det bare, hvis man ikke er hjemme, eller
hvordan drejer man den ?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Helle

Dato : 16-08-04 17:36

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in message
> [...]
> del, derfor har jeg bestemt ingen interesse i at hente det på posthuset
> eller sådan noget *G* Stiller de det bare, hvis man ikke er hjemme, eller

Hej Nina.

Det bliver sendt med Post Danmark så det afhænger af din lokale pakkepost
hvornår han/hun er hos dig. Hvis du ikke er hjemme skal du hente det på
posthuset. Det var jeg selv ude for idag. Heldigvis har kæresten bil for vi
havde bestilt 6 sække á 15 kg EC grus. Hehe I skulle have set
postmedarbejderen i hovedet! *g* Han skældte ud og brokkede sig (for sjov!)
over at enten var det fandme kattegrus eller aloe vera produkter de havde
til mig i læssevis

Hvis du ikke ønsker at skulle hente det på posthuset må du sørge for at være
hjemme når din pakkepost kommer.

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 18:27

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Heldigvis har kæresten bil for vi
> havde bestilt 6 sække á 15 kg EC grus.

Hvor meget er 13 euro omregnet i kr. ?
Kunne se, at det var prisen for 15 kg. EC.
Hvad betaler man for leveringen og er der rabat, hvis man bestiller x antal
sække ?

Vi giver 149 kr. for 15 kg. EC nu.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-08-04 18:35

Den her regner for dig http://www.valutakurser.dk

> Kunne se, at det var prisen for 15 kg. EC.
> Hvad betaler man for leveringen og er der rabat, hvis man bestiller x
antal
> sække ?

Mener at der stod knap 5 euro på min, og jeg har bestilt 5 store poser grus
og andre ting.

> Vi giver 149 kr. for 15 kg. EC nu.
>
> Mvh. www.tjekmig.dk

Tak til jer andre for svar. Jeg sætter en lap på postkassen om at de kan
sætte det i skuret, så håber jeg at de gør det, for jeg har ikke tænkt mig
at hente det på posthuset.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Kate

Dato : 17-08-04 08:15

> Jeg sætter en lap på postkassen om at de kan
> sætte det i skuret,

Det må de rent faktisk ikke. De har ansvaret for dine varer til de har
afleveret dem til dig. Min mor spurgte da vi skulle ha' leveret om
posthuset ikke bare kunne stille gruset i carporten. Svaret var "Nej,
det må vi ikke".

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 16-08-04 19:50

Hej Helle

Der er ikke et max. antal kg man må bestille fra udlandet? jeg mener mht.
til levering osv.? Det er der nemlig hvis det skal den anden vej har jeg
fået af vide for nogen tid siden.

mvh. Ninna

Fra : Kari Eiffert

Dato : 16-08-04 17:47

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> del, derfor har jeg bestemt ingen interesse i at hente det på posthuset
> eller sådan noget *G* Stiller de det bare, hvis man ikke er hjemme, eller

Hej

Her hos os stiller de det bare i garagen. Det er jo sådan set betalt, så jeg
kan da ikke se nogen grund til at de skulle slæbe det med tilbage. Jeg mener
at vi første gang havde en seddel i brevsprækken, hvor der stod at de bare
kunne sætte det derud hvis vi ikke var hjemme, og så har de bare gjort det
lige siden.

Mvh Kari

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 17-08-04 06:39

Hej Nina
De sidste par gange jeg har fået varer derfra har der skulle kvitteres for
pakkerne. Jeg har prøvet at kontakte zooplus for at få dem til at ændre
dette, men det kan/vil de ikke - så du må nok hellere sørge for at være der.
I øvrigt vil jeg anbefale dig at prøve deres "Pura moonlight" - efter min
mening er det nøjagtigt lige så klumpende som EC - forskellen er bare, at
Pura ikke er parfumeret og så får du 20 kg for samme pris.
Hilsen
Lotte

Fra : Ljakobse

Dato : 17-08-04 09:03

Hjemme hos os smider de det bare i carporten, der skal ingen underskrift
til.

Mvh Linda

http://www.kandu.dk/