Fransk dansk-ledet campingplads?
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 16-08-04 15:06

For ca. et halvt års tid siden læste jeg en artikel i et eller andet
ferietillæg som omtalte en campingplads i det sydfranske, som var dansk
ledet, og som tilbød forplejning på ugebasis. Jeg kan desværre ikke finde
den artikel - er der nogen, der kan hjælpe min hukommelse??
Hilsen - Jørgen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-08-04 16:49

"Jørgen Knudsen" <e-jbjergholt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ledet, og som tilbød forplejning på ugebasis. Jeg kan desværre ikke finde
> den artikel - er der nogen, der kan hjælpe min hukommelse??

Hej Jørgen.

Det må være www.jorgensen.fr - Camping La Residence som ligger i St. Remeze
i det skønne Ardeche.

Pladsen ejes af Allan Jørgensen og hans franske kone Zahia.

Du kan evt. læse om vores besøg på pladsen på http://home13.inet.tele.dk/kth

Vi var også derned for ca. 1 måned siden.

Hilsen Tommy

Fra : Johnny & Jytte

Dato : 16-08-04 16:52

> [...]
> ledet, og som tilbød forplejning på ugebasis. Jeg kan desværre ikke finde
> den artikel - er der nogen, der kan hjælpe min hukommelse??

Kan det måske være denne ?? http://www.sydfrankrigsferie.dk/
Vi var dernede for to år siden og der var bare alle tiders, selv om det ikke
er campingplads i almindelig forstand.

hilsen Jytte

Fra : yellowstone

Dato : 16-08-04 17:07

> [...]
> ledet, og som tilbød forplejning på ugebasis. Jeg kan desværre ikke finde
> den artikel - er der nogen, der kan hjælpe min hukommelse??

La Résidence i Ardeche er danskejet - se nedenstående link:

http://www.jorgensen.fr/residence/DK_Camping.htm

Yellowstone

Fra : Harry

Dato : 17-08-04 16:56

Det må afgjort være "Sydfrankrigsferie.dk" når der er tale om
ugeforplejning - de har et banner på www.hanses-campingsider.dk, så du
kan altid finde dem dér.

mvh. Harry

Fra : Tommy Hansen

Dato : 18-08-04 16:22

"Harry" <hansduggen@direkte.org> skrev i en meddelelse
> Det må afgjort være "Sydfrankrigsferie.dk" når der er tale om
> ugeforplejning - de har et banner på www.hanses-campingsider.dk, så du
> kan altid finde dem dér.

Hej.

Ja, selvfølgeligt. Jeg overså det med forplejningen.

/Tommy