Nokia 6230 softwareopdatering i Sønderborg
Fra : kh

Dato : 16-08-04 14:37

Hejsa

Jeg har en Nokia 6230 med softwareversion 3.15. Kan nogen fortælle mig om
der findes et sted i nærheden af Sønderborg der kan opdatere telefonen?

Telefonen er købt hos wannasave.dk og er kun 2 mdr. gammel, så der er
stadig garanti. Er der er ikke noget om at softwareopdateringer er grais i
garantiperioden?

Mvh
kh

Fra : Gonex

Dato : 17-08-04 16:51

Uden at kunne sige det med sikkerhed tror jeg du skal til rødekro for at
finde den nærmeste.

KP Elektro Rødekro/TDC Mobilcenter

Østergade 60
6230 Rødekro
Tel: 74 66 13 80
Fax: 74 69 43 11
E-post: kp-elektro@kp-elektro.dk

Fra : Calle.

Dato : 18-08-04 15:49

Gonex wrote:
> Uden at kunne sige det med sikkerhed tror jeg du skal til rødekro for
> [...]
De havde engang en afdeling i Sønderborg, på hjørnet overfor Sydbank
--
Calle.

Fra : kh

Dato : 18-08-04 18:31

> De havde engang en afdeling i Sønderborg, på hjørnet overfor Sydbank

Tak for hjælpen alle mand. Jeg har fået opdateret nu.