Batteri til Siemens SX1
Fra : ozzie

Dato : 16-08-04 10:28

Hej.
Er der nogen der ved, hvor man billigst køber et batteri til
Siemens SX1 (1000 mA). - Behøver ikke at være et originalt.
Har forgæves søgt med Google.
mvh
Erling
--
husk: fjern "spam" i min mailadresse
http://www.oz1eee.dk

Fra : MigSelv

Dato : 16-08-04 11:27

Har du prøvet thansen eller cellshoppen. der plejer næsten atid at være
gevindst

/migselv

Fra : ozzie

Dato : 16-08-04 11:41

MigSelv skrev:

> Har du prøvet thansen eller cellshoppen. der plejer næsten atid at være
> gevindst
>
> /migselv

Ja.
Der er desværre ingen batterier til den model.
hilsen Erling

Fra : MigSelv

Dato : 16-08-04 12:44

Så kan du prøve at kontakte Siemens i DK for at forhører dig om evt.
forhandlere i DK. Så bliver det nok et originalt batteri istedet for et
uoriginalt..

/migselv

Fra : ozzie

Dato : 17-08-04 07:51

MigSelv skrev:

> Så kan du prøve at kontakte Siemens i DK for at forhører dig om evt.
> forhandlere i DK. Så bliver det nok et originalt batteri istedet for et
> uoriginalt..
>
> /migselv

Hej.
Har fået en henvendelse fra een der ville sælge mig et org. ny Siemens
batteri til en rimelig pris.
Desuden kan Mytrendphone skaffe et uoriginalt til 219 kr.
Tak for hjælpen.
hilsen Erling