Borgerlig vielse i 1911
Fra : aafe

Dato : 15-08-04 18:59

Hvor kan man finde oplysninger om en borgerlig vielse i Suldrup Sogn,
Aalborg Amt i 1911 ?

med venlig hilsen
Arne

Fra : K. Thidemann

Dato : 15-08-04 19:56

On Sun, 15 Aug 2004 19:58:53 +0200, aafe <intet@svar.dk> wrote:

>Hvor kan man finde oplysninger om en borgerlig vielse i Suldrup Sogn,
>Aalborg Amt i 1911 ?
>
>med venlig hilsen
>Arne

Kære Arne

Jeg har spurgt i min forening
http://www.slaegtshistoriskforeningforaalborgegnen.dk

Håber det giver resultat !

Mvh
Ketty

Fra : aafe

Dato : 15-08-04 20:36

On Sun, 15 Aug 2004 20:55:57 +0200, K. Thidemann wrote:

>Kære Arne

> [...]

Tak skal du have Ketty!

med venlig hilsen
Arne

Fra : Jesper Holgersen

Dato : 15-08-04 21:35

"aafe" <intet@svar.dk> wrote in message
> Hvor kan man finde oplysninger om en borgerlig vielse i Suldrup Sogn,
> Aalborg Amt i 1911 ?
>
> med venlig hilsen
> Arne

Det er retsbetjentprotokollernes lister over borgerlige vielser for herredet
(i dette tilfælde Hornum herred) som du skal have fat i. Sådan var det
ihvertfald for mine tipoldeforældres borgerlige vielse i 1887.

Med venlig hilsen
- Jesper Holgersen (http://jesper.familien-holgersen.dk/)

Fra : aafe

Dato : 15-08-04 22:30

On Sun, 15 Aug 2004 22:34:34 +0200, "Jesper Holgersen" wrote:

> [...]
>(i dette tilfælde Hornum herred) som du skal have fat i. Sådan var det
>ihvertfald for mine tipoldeforældres borgerlige vielse i 1887.

Tak skal du have Jesper!

med venlig hilsen
Arne