Søger et mailprg -
Fra : Per Krabbe

Dato : 15-08-04 14:47

til at udsende nyhedsbreve med. Helst et freeware program.

pkc

Fra : Britt Malka

Dato : 15-08-04 19:57

Goddag Per Krabbe

Den Sun, 15 Aug 2004 15:46:35 +0200 skrev "Per Krabbe"
<must_be_changed_@scanboat.com>:

>til at udsende nyhedsbreve med. Helst et freeware program.

Prøv blat, PHPlist eller PHP Multible Newsletter.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Per Krabbe

Dato : 15-08-04 20:26

> Prøv blat, PHPlist eller PHP Multible Newsletter.

Som jeg lige finder hvor ?

pkc

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 05:47

Per Krabbe skriblede:

> Som jeg lige finder hvor ?

www.google.com søg på:
PHP Multiple Newsletter eller PHPlist

--
/Gevaldi

Fra : Per Krabbe

Dato : 16-08-04 16:21

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> www.google.com søg på:
> PHP Multiple Newsletter eller PHPlist

Uden at have sat mig ind i det - så ser det ud til for mig at være noget der
skal afvikles via en webserver - det var ikke det jeg søgte.

pkc

Fra : Britt Malka

Dato : 16-08-04 16:51

Goddag Per Krabbe

Den Mon, 16 Aug 2004 17:20:45 +0200 skrev "Per Krabbe"
<must_be_changed_@scanboat.com>:

>Uden at have sat mig ind i det - så ser det ud til for mig at være noget der
>skal afvikles via en webserver - det var ikke det jeg søgte.

Nøgleordene her er vist "uden at have sat mig ind i det".

Ingen af de tre programmer, som jeg nævnte, kræver webserver.

Men jeg tror, at de alle vil være for svære for dig -- no offense --
for når man starter med at spørge, hvor de findes, når de meget let
kan findes via Google, så bliver opsætning osv. for vanskelig.

Der findes andre programmer, der er lige så nemme at gå til som
Outlook Express, jeg kender bare ikke navnene på dem, fordi de ikke
kan leve op til de krav, jeg har til dem. Testede en del i sin tid og
forkastede dem.

Fra : Per Krabbe

Dato : 16-08-04 18:18

> Nøgleordene her er vist "uden at have sat mig ind i det".
>
> Ingen af de tre programmer, som jeg nævnte, kræver webserver.

Lidt havde jeg forsøgt at sætte mig ind i det men faldt så over:

PHPlist is a web application that implements a personalised mailing list
manager or customer relationship management (CRM) system. It is written in
PHP and uses an SQL database for storing the information.

Så er det så jeg mener at jeg har hverken php eller sql database på min
computer
Lad mig lige høre en kommentar -

pkc

Fra : Ivan V. Klattrup