MP3 Afspiller med USB2 og AA batteri??
Fra : ms

Dato : 15-08-04 12:52

Kan man få en MP3 afspiller min. 128 MB med USB 2 og AA batteri (Har en
oplader med gen. opladelige AA batterier).

Den skal kun bruges til løbning så den skal være solid og lille.

Mvh
Johs

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 15-08-04 13:32

http://www.jensofsweden.com/MP300.asp?base=2

Søg på edbpriser.dk efter forhandlere.
Men hold dig fra Mymusic.

mvh
TK

Fra : Morten Larsen

Dato : 15-08-04 13:37

ms" <dsf@as.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplader med gen. opladelige AA batterier).
>
> Den skal kun bruges til løbning så den skal være solid og lille.

Husk at fortælle når du cross-poster (teknik.lyd) Så folk ikke giver de
samme svar

Mvh Morten

Fra : Martin Schulz

Dato : 15-08-04 13:41

Hej Johs.

Du skal ifølge folkene her i gruppen rette dit spørgsmål til
"dk.teknik.lyd"...

Desværre er aktiviteten i "dk.teknik.lyd" meget lav, så du kommer nok til at
vente et stykke tid på på svaret... ØV! Og tak for ingenting
"dk.edb.hardware"... Man er sgu' blevet noget snoppet her i gruppen - Ikke
som "i gamle dage", hvor man ikke var fin til at svare på spørgsmål...

Se bare svarende i mit indlæg "Hvilken MP3-afspiller bedst til prisen".

Med skuffet hilsen
Martin