Andet multimedie
bentjuul 3670
psp 9
Fra : Ricko.

Dato : 15-08-04 07:00

Er der nogen der ved om den nye psp 9 vil kunne fås i dk udgave

--
Ricko@livsnyter.com

Livet er ikke for svage sjæle.

Fra : John Frandsen

Dato : 15-08-04 07:30

Ricko. skrev i cfmtvu$14t$1@news.net.uni-c.dk:

> Er der nogen der ved om den nye psp 9 vil kunne fås i dk udgave

Så vidt jeg ved, er ingen af de tidligere PSP versioneret - så det er nok
tvivlsomt.

Men, hvor har du hørt om ver. 9... Det er trods alt ikke længe siden at ver.
8 kom på gaden, og det er nok ikke mere end 4-6 måneder siden at jeg fil
tilsendt en ver. 8.1 fra forhandleren (Eller var det mon kun 8.01)

Mvh John

Fra : Ricko.

Dato : 15-08-04 07:32

http://www.jasc.com/community/beta/pspdownload.asp

Fra : John Frandsen

Dato : 15-08-04 07:56

Ricko. skrev i cfmvs3$1im$1@news.net.uni-c.dk:

> Lige her min ven , forsat god dag ,
> http://www.jasc.com/community/beta/pspdownload.asp

Det var li'godt sa****
De plejer ikke at være så hurtige med deres releases.

Har du prøvet 9-eren, og hvad synes du om den?

Tak for tippet... Den bliver downloadet as we speak

Mvh John

Fra : Ricko.

Dato : 15-08-04 08:01

> [...]
>
> Mvh John
>
> Er ved at hente den ned lige nu , så må vi jo se hvad det er for noget de
har lavet ,, om det kan betale sig at købe den i forhold til 8.10

Fra : B V Jensen

Dato : 15-08-04 09:44

Hejsa

Har da brugt PSP9 i snart 2 uger nu, ser ikke så mange ændringer i den,
men det er jo også bare en Beta endnu.

Mangler meget af ting og sager i den, kommer helt sikkert meget mere
i færdig udg.
Kom jo også flere udg af PSP8 inden 8.10 dukkede op.

Der er også en Beta af det nye fotobehandlings program
Jasc Paint Shop Pro Studie 1, ser lovende ud, alle muligheder
i denne bl.a behandling af RAW filer.

Mvh
Bentn

Fra : Palle Bruselius

Dato : 17-08-04 03:00

"B V Jensen" <painter41@hotmail.com> skrev i en meddelelse >

> Mangler meget af ting og sager i den, kommer helt sikkert meget mere
> i færdig udg.
> Kom jo også flere udg af PSP8 inden 8.10 dukkede op.

Den ligner nu mest blot en større opdatering af version 8.10, dog med nogle
få nye funktioner. Men ordentlig CMYK-support mangler nu stadig.

> Der er også en Beta af det nye fotobehandlings program
> Jasc Paint Shop Pro Studie 1, ser lovende ud, alle muligheder
> i denne bl.a behandling af RAW filer.

Det er i virkeligheden 'bare' en light-udgave af PSP.

Palle

Fra : emj

Dato : 17-08-04 07:22

On Tue, 17 Aug 2004 04:00:09 +0200, "Palle Bruselius"
<bruselius@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Den ligner nu mest blot en større opdatering af version 8.10, dog med nogle
>få nye funktioner. Men ordentlig CMYK-support mangler nu stadig.

Hvad mangler du da?
Hvad skal du bryge CMYK til?
Langt de fleste mennesker har ikke noget at bruge CMYK til.
Hilsen emj

Fra : B V Jensen

Dato : 17-08-04 11:07

> [...]

> i denne bl.a behandling af RAW filer.

>Det er i virkeligheden 'bare' en light-udgave af PSP.

Hej Palle

Det er rigtigt det er en light udg. af PSP, men den bliver
nu nok også billigere at købe så.
Har det meste man skal bruge for at have det lidt sjovt
med sine billeder.

Og så er der jo en masse ekstra programmer som kan købes
og lægges ind som Plug-in, nok bare en smart måde at øge
omsætningen på.

CMYK hvad skal man bruge dette til, har aldrig haft brug
for det, men nu er jeg da også bare amatør.

Mvh.
Bentn