Hvilken ketchup?
Fra : Jimmy

Dato : 14-08-04 23:17

Hej

Undertiden får man en burger, som man bare synes smager helt fantastisk
selvom bøffen bare en en flad papbøf. Det er som regel dressingen eller
ketchuppen, som løfter det hele, og det var også ketchuppen, der i dag var
helt suveræn i den burger jeg fik i Drive In Bio.

Men hvad hedder og hvor får man denne (eller en anden god) ketchup?

Jeg tvivler på de selv har puttet ekstra i den, så mon ikke den anvendes
andre steder også?

Mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 07:40

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad hedder og hvor får man denne (eller en anden god) ketchup?
>
> Jeg tvivler på de selv har puttet ekstra i den, så mon ikke den anvendes

Ring og spørg, hvilken kethup det er de bruger. Nogle kan lide een kethup,
andre kan ikke fordrage den. Er det lige præcis /den/ kethup du fik på /den/
burger du kunne lide, så spørg der hvor du fik den burger.

Tina

Fra : Jimmy

Dato : 15-08-04 08:32

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in message

> "Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> Ring og spørg, hvilken kethup det er de bruger.

Det har jeg prøvet, men det syntes de bare var sjovt ikke at ville fortælle.
Jeg har smagt den andre steder før, men kan ikke huske hvor.

Mvh
JImmy

Fra : nuser

Dato : 15-08-04 10:22

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
KLIP

> Det har jeg prøvet, men det syntes de bare var sjovt ikke at ville
fortælle.

Næste gang du kommer forbi, så spørg om de ikke skulle have nogle tomme
spande du må få. Hvis du er heldig er der en ketchupspand i mellem, og så
får du fat i mærket. Spandene er gode til mange ting, især hvis der er låg
på *SS*

Hilsen Nuser

Fra : Didi

Dato : 15-08-04 09:50

> Men hvad hedder og hvor får man denne (eller en anden god) ketchup?
>
> Jeg tvivler på de selv har puttet ekstra i den, så mon ikke den anvendes
> [...]

Hej

Mon AH ketchup fra Denja er den du leder efter. Den er lidt mere tyk end
andre ketchups, sådan som jeg gerne vil have det.

Hilsen Ditte

Fra : Jimmy

Dato : 15-08-04 10:39

"Didi" <ditte--@bog.dk> wrote in message

> Hej
>
> Mon AH ketchup fra Denja er den du leder efter.

Det kan jeg ikke afvise - Kan man få den i Føtex, Kvickly eller lignende?

mvh
Jimmy

Fra : Torbenth

Dato : 16-08-04 00:06

> [...]

klip

> Det kan jeg ikke afvise - Kan man få den i Føtex, Kvickly eller lignende?
>
> mvh
> Jimmy

AH/Denja producent/distributør Denja i Randers 87827500

Ring til dem ang. salgssteder i nærheden af dig.

AH ketchup smager dejlig sødt og får ikke smagsløgene til at krympe i
forbindelse med en flad pølse eller burger.
Jeg bruger selv kun den.
Den er forøvrigt også god i gryderetter (og søder - husk salt) . Den jævner
væden, så sammen med curry er den vældig god til risretter.

Mvh.
Torben

Fra : Jimmy

Dato : 16-08-04 08:27

"Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote in message

> AH/Denja producent/distributør Denja i Randers 87827500
>
> Ring til dem ang. salgssteder i nærheden af dig.

Herligt - Har lige talt med dem, og de ville se om de kunne skaffe mig et
par flasker.
Det viser sig, at den kun sælges til grossister, og at de kun sælger til
pølsemænd mm og at f.eks. Metro slet ikke har den.

Bliver interesant at se, om det er den jeg fik i weekenden

Men hvor får I andre den fra?

Tak for hjælpen,
Jimmy

Fra : Hauge

Dato : 16-08-04 08:57

Hejsa
Jimmy wrote:
> Det viser sig, at den kun sælges til grossister, og at de kun sælger
> til pølsemænd mm og at f.eks. Metro slet ikke har den.

Øhm, jeg er da ret overbevist om at jeg har set AH i Metro, men skal da
kikke når jeg kommer derud igen.

/Hauge

Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 17-08-04 09:24

> Hejsa
>
> Øhm, jeg er da ret overbevist om at jeg har set AH i Metro, men skal da
> kikke når jeg kommer derud igen.
>
> /Hauge
>
> Hej.
Blot til orientering... Kvickly fører AH Ketchup...
Og - btw - så mener jeg, at der findes flere varianter af denne...

Torkil Halvorsen

Fra : Torbenth

Dato : 16-08-04 14:24

> pølsemænd mm og at f.eks. Metro slet ikke har den.
>
> Bliver interesant at se, om det er den jeg fik i weekenden
>
> Men hvor får I andre den fra?

Hej Jimmy.

Jeg køber min ketchup i Metro Århus.
De har så mange, at de sælger af den.
Den kan også købes i Bilka. Eller har kunnet. Sidst jeg var dér, havde de
den.
Pølsemænd køber også AH i Metro, som jo er en grossistkæde.

Mvh.
Torben

Fra : Jimmy

Dato : 16-08-04 14:46

> "Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> Hej Jimmy.
>
> Jeg køber min ketchup i Metro Århus.

Sjovt - Ham konsulenten fra Sjælland siger, at de slet ikke sælger den til
Metro, men han har måske talt om Glostrup...

Men mon ikke jeg får skaffet mig et par flasker og testet den.
Håber sq det er den jeg søger, for ellers starter jeg nærmest forfra

Mvh
Jimm

Fra : Torbenth

Dato : 16-08-04 15:28

> Men mon ikke jeg får skaffet mig et par flasker og testet den.
> Håber sq det er den jeg søger, for ellers starter jeg nærmest forfra

Hej.

Det er pølseketchuppen jeg bruger.
Ketchuppen fås i forskellige udgaver.

Mvh.
Torben

Fra : Jimmy

Dato : 22-08-04 11:17

> "Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> Det er pølseketchuppen jeg bruger.

Hej

Det var også den jeg fik to flasker af konsulenten af frit leveret til min
dør
Det var godt nok service!

Nå, men den smager rigtigt godt og er god i burgere, men det var ikke heeelt
den smag alligevel.

Jeg skrev til Drive IN Bio's direktør og de svarede mig faktisk, at det er
Beauvais burgerketchup de anvender

Dét havde jeg aldrig gættet på, men nu må jeg se om jeg kan få fat på den.
Det bliver nok noget lettere.

Mange tak for hjælpen,
JImmy

Fra : Ralph

Dato : 15-08-04 16:07

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> Hej

Hvad med at lave den selv? Og her tænker jeg ikke på Pølse-eriks tomatsovs,
men rigtig tomatketchup - hvis en-eller-anden har en opskrift så har jeg en
masse tomater (drivhus) og lysten til at forsøge - det meste ender sikkert
som tomatsovs, men hvo intet vover.......

--
venligst
Ralph