The Sandmen i Tivoli?
Fra : Martin Sand.

Dato : 14-08-04 20:39

Jeg var tilfældigvis i Tivoli i går, og i dag faldt jeg - igen
tilfældigvis - over noget info fra Tivoli.
The Sandmen spiller d. 13. aug. på Plænen.... øhh jeg så intet derinde i
går. Var det sidste år eller hvad? *G*
http://www.tivoli.dk/composite-1685.htm

/Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-08-04 20:47

Martin Sand. skrev :
> [...]
> tilfældigvis - over noget info fra Tivoli.
> The Sandmen spiller d. 13. aug. på Plænen.... øhh jeg så intet derinde i

De skulle gå på kl 22 og spille til 23, gjorde de ikke det ?
Aflysninger kan jo forekomme. ({(Fredag d.13.)})
Jeg var ikke selv derinde i går.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Martin Sand.

Dato : 15-08-04 03:25

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> De skulle gå på kl 22 og spille til 23, gjorde de ikke det ?
> Aflysninger kan jo forekomme. ({(Fredag d.13.)})
> Jeg var ikke selv derinde i går.

Ups, det var i torsdag jeg var derinde :o/
Beklager forvirringen.

/Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-08-04 09:40

Martin Sand. skrev :
> "Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ups, det var i torsdag jeg var derinde :o/
> Beklager forvirringen.

Det er nu godt nok sjældent at fredags rock bliver spillet på andre dage end
fredage....

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : rosenauer.dk

Dato : 15-08-04 16:44

Heldigt du fandt ud af det var torsdag :)

Anyway, det var en fed koncert - omend der var småtomt i Tivoli pga. af
vejret - andre fredage taget i betragtning.

Jeg har smidt mine fotos fra koncerten på http://rosenauer.dk - comments
welcome!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 15-08-04 18:02

"rosenauer.dk" <martin@REMOVETHISrosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har smidt mine fotos fra koncerten på http://rosenauer.dk - comments
> welcome!

Fede billeder! Det kamera tager da godt nok LIDT bedre billeder end mit
PowerShot S30! :o/

Hvad fejler Sam Mitchell siden han ikke er med? Jeg har hørt at han pga.
helbredsmæssige årsager ikke er med på nogle af "comeback"-koncerterne...

/Martin

Fra : rosenauer.dk

Dato : 16-08-04 06:26

> Fede billeder! Det kamera tager da godt nok LIDT bedre billeder end mit
> PowerShot S30! :o/

Tak :) .. jep - se at få skiftet til DSLR - så bliver du meget lykkeligere
:)

> Hvad fejler Sam Mitchell siden han ikke er med? Jeg har hørt at han pga.
> helbredsmæssige årsager ikke er med på nogle af "comeback"-koncerterne...

Jeg ved det faktisk ikke =) - har ikke rigtigt fulgt med, men hørte Sandmen
meget i "gamle dage" og tænkte at det ville være oplagt at høre/fotografere
dem i fredags også.

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : AB/9000

Dato : 16-08-04 06:48

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> wrote in message

> Hvad fejler Sam Mitchell siden han ikke er med? Jeg har hørt at han pga.
> helbredsmæssige årsager ikke er med på nogle af "comeback"-koncerterne...

Mener han tog tilbage til England for adskillige år siden.

Men hvem var så med på guitar?

Mvh
Anders

Fra : Torben Larsen

Dato : 16-08-04 08:08

Hej............Jeg så altså The Sandmen på Langeland i år, og der var Sam
Mitchell med. Og han spillede bare røven ud af bukserne på folk. Det gjorde
de andre nu også. Det var en af de fedeste koncerter på Langeland, og mon
ikke det var LIDT skuffende at DR sendte en time, og så havde 'glemt' The
Sandmen !!! Fnys !!

/ Torben

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-08-04 15:19

Torben Larsen skrev :
> [...]
> ikke det var LIDT skuffende at DR sendte en time, og så havde 'glemt' The

Det var jo Langeland festivallen der havde optaget og lavet det program, så
det var dem der havde valgt ud. Måske noget med dollars?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/