php editor tool
Fra : kim isaksen

Dato : 14-08-04 11:41

Hejsa.

Jeg har i nu snart 3 år brugt editplus til mine php projekter. Men nu skal
jeg til at køre det hele fra en linux box, og i den henseende vil jeg høre
om der er nogen der kender til nogen gode programmer til php projekt
arbejde.

Jeg kender fint til emacs, men føler egentligt at der må findes noget bedre.
Hvad med zend's studio. Er der nogen der kender til det ? Eller noget i den
stil som kan anbefales..

Og nu ud til havet..

iM
--
Eating shark fins makes you impotent. Spread the word.

Fra : Christian Hansen

Dato : 14-08-04 12:12

kim isaksen wrote:

> Jeg kender fint til emacs, men føler egentligt at der må findes noget bedre.
> Hvad med zend's studio. Er der nogen der kender til det ? Eller noget i den
> stil som kan anbefales..

Jeg kan varmt anbefale http://quanta.sourceforge.net/ Den har jeg brugt
i snart 3 år. Det er en virkelig god editor, hvor autofuldførelse,
syntaksfremhævning, ind- og udfoldning af funktioner og kommentare,
projektstyring, cvs, ftp, hjælpetekster mens man skriver ( hvilke
parametre, der lige er til en given funktion ), phpdebugger og meget
mere går op i en højere enhed.

Jeg er meget glad for Quanta :D

Mvh Christian

Fra : kim isaksen

Dato : 15-08-04 11:10

"Christian Hansen" <chrsen@fundanemt.com> wrote in message

> [...]
> projektstyring, cvs, ftp, hjælpetekster mens man skriver ( hvilke
> parametre, der lige er til en given funktion ), phpdebugger og meget

Har kigget den efter og det ser godt ud. Takker for den.

/iM

Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-08-04 12:47

kim isaksen wrote:
> [...]
> Hvad med zend's studio. Er der nogen der kender til det ? Eller noget i den

Jeg bruger Zend Studio til hverdag og det kan klart anbefales, der er
ingen af de gratis programmer jeg har prøvet der kommer op på det antal
af features det har, hvilket øger produktiviteten væsentligt (og gode
features for "dovne" programører :). Så det er alle pengende værd efter
min mening.

--
Henrik Hansen