Lader til dell.
Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 14-08-04 08:45

Hej NG.

Jeg er på jagt efter efter en lader til en dell bærebar og har lidt
problemer med at finde en i løs vægt. Jeg har været inde på dells hjemmeside
men kan ikke rigtig finde salg af løsdele. Er der en her inde som kan hjælpe
mig?

På forhand tak

MVH. Thorbjørn.

Fra : Fynbo

Dato : 14-08-04 08:57

"Thorbjørn Spurre Jensen" <spurre@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjemmeside
> men kan ikke rigtig finde salg af løsdele. Er der en her inde som kan

Grib telefonen og ring til Dell..

Fynbo

Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 14-08-04 10:04

> Grib telefonen og ring til Dell..
>
> Fynbo

Mon det ikke er mulig at skaffe en uoriginal billigt et sted?

Fra : Fynbo

Dato : 14-08-04 10:20

> Mon det ikke er mulig at skaffe en uoriginal billigt et sted?

Hvilken model skal den bruges til?

Fynbo

Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 14-08-04 14:27

> Hvilken model skal den bruges til?
>
> Fynbo

Modellen er enlatitude ppl og laderen skal værre pa 2 eller 6

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-08-04 14:41

> Mon det ikke er mulig at skaffe en uoriginal billigt et sted?
Købte en fly/bil lader til Inspiron 8500/8600
for ca. 650 incl fragt hos dell, syntes nu det var billigt.