genopfyldning af HP 56 blækpatroner???
Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-08-04 04:17

Hej

(Underligt, at der virkelig ikke er en gruppe for printere...)

Er der nogen her i gruppen, som har forsøgt sig med at genopfylde HP's
patroner, 56, 57 og 58?

Virker det?

Claus

Fra : Troels Johansen

Dato : 13-08-04 08:08

Jeg har da genopfyldt mine et par gange....

Normalt, jamen så har jeg aldrig haft problemer med at genfylde patroner,
men
med disse, jamen der "drypper" de altså længe efter jeg har genfyldt dem.
(optil 24 timer).
- Men kan man leve med det, jamen så er der intet problem.

Troels

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-08-04 00:37

På ejendommeligvis fremsatte Troels Johansen følgende påstand:

> [...]
> dem. (optil 24 timer).
> - Men kan man leve med det, jamen så er der intet problem.

Jeg fandt en guide på nettet, og det lader til at være ret besværligt
at resette dem igen. Bruger du den metode med tape over kontakterne og
så genstarte printeren/computeren tre gange?

Hvor drypper de fra?

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-08-04 09:12

> (Underligt, at der virkelig ikke er en gruppe for printere...)

Du skal da være velkommen til at lave et OTD
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-08-04 00:42

På ejendommeligvis fremsatte Ivan V. Klattrup følgende påstand:

> Du skal da være velkommen til at lave et OTD

Der er nok ikke trafik til det, når det kommer til stykket..

Sluttelig gider jeg ikke den uundgåelige debat, hvor man skal høre de
mest horrible og tossede argumenter for ikke at oprette en ny
nyhedsgruppe

Claus

Fra : Peter T.

Dato : 14-08-04 11:54

Claus Tersgov leverede følgende historie fra de varme lande:

> Sluttelig gider jeg ikke den uundgåelige debat, hvor man skal høre de
> mest horrible og tossede argumenter for ikke at oprette en ny
> nyhedsgruppe

Det samme her. Jeg har forsøgt at strikke en OTD sammen til printere et
par gange igennem tiden, men har opgivet ævret, når jeg har set hvordan OTD
bliver diskuteret med de dybt underlige og verdensfjerne argumenter i
dk.admin.

Men jeg vil gerne sætte en kasse bajer på højkant på at der rent faktisk
*er* behov for en printergruppe.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-04 07:46

> Hej
>
> (Underligt, at der virkelig ikke er en gruppe for printere...)
>
> Er der nogen her i gruppen, som har forsøgt sig med at genopfylde HP's
> patroner, 56, 57 og 58?

Der findes en guide til de fleste blækpatroner her:
www.fyldselv.dk

Der bliver også beskrevet hvordan du nulstiller blækpatronerne.

Har selv benyttet guiden en del gange og har aldrig haft problemer med
genfyldning/nulstilling.

Mvh
Benjamin