Mikrofon problemer i bil installation
Fra : Søren

Dato : 12-08-04 16:08

Hej alle

Jeg har et problem imellem min og kærestens mobiltelefon når vi prøver at
sætte dem til et bilmonteringssæt fra
T-Hansen.http://www.thansen.dk/product.asp?c=288417690&n=783060204&pn=118925
1753

Når jeg sætter min kærestes Nokia 3100 er lyden upåklagelig, hvorimod når
jeg sætter min Nokia 6610 til skal jeg sidde og råbe i bilen for at
modparten kan hører en smule af hvad jeg siger (ser lidt dumt ud inde i
kbh.)

Hvad kan det skyldes. Umiddelbart tænkte jeg at det var en dårlig mikrofon,
men min kærestes telefon spiller jo som skrevet 100% med samme
mikrofon...Nogle ideer anyone.

På forhånd tak.
--
Søren

Fra : Søren

Dato : 12-08-04 16:55

"Søren" <ingen@mail.dk> wrote in message
> Hej alle

Jeg tror selv jeg har løst problemet. Det ser ud til at lidt snavs på mit
pop-port stik var nok til at give den beskrevne reaktion.

--
MVH
Søren