Jack Johnson !
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 12-08-04 18:35

Hej NG

Nogen der ved om Jack Johnson har udgivet andet end "On and On" og "Bushfire
Farietales" ?

MVH

Morten

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 12-08-04 19:00

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:TSNSc.1693$%S3.917@news.get2net.dk...
> Hej NG
>
> Nogen der ved om Jack Johnson har udgivet andet end "On and On" og
"Bushfire
> Farietales" ?

Der er jo i hvert fald Brushfire Fairytales :) Ifølge Allmusic så har han
også udgivet et soundtrack til nogle venners surferfilm Thicker Than Water.
Denne har jeg dog aldrig set eller hørt selv og jeg ved ikke, om man kan få
den herhjemme. De andre er jo glimrende.

Mvh Mikkel

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 12-08-04 20:31

"Mikkel Knudsen" <mikkkel_knudsen@killamail (dot) com> skrev i en meddelelse

> "Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:TSNSc.1693$%S3.917@news.get2net.dk...

> "Bushfire
> >

> Der er jo i hvert fald Brushfire Fairytales :)

ja ja, nu ikke for frisk vel... kan jo ikke gøre for at jeg ikke kan
ramme de rigtige taster.

Fra : Lars Berg

Dato : 13-08-04 18:01

>Nogen der ved om Jack Johnson har udgivet andet end "On and On" og "Bushfire
>Farietales" ?

Ikke udover soundtracks.

Men der er jo et par udmærkede bootlegs.
F.eks. JOAT.