OL Sang 1996
Fra : "-

Dato : 07-08-04 15:25

Hey...

Hvad er det den officelle OL sang 1996 hedder og hvem har lavet den?

på forhånd tak

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 07-08-04 16:52

-<Holm>- wrote:
> Hey...
>
> Hvad er det den officelle OL sang 1996 hedder og hvem har lavet den?
>
> på forhånd tak

"Reach" af Gloria Estefan

se
http://www.hiponline.com/artist/music/e/estefan_gloria/

og

http://adtunes.com/forums/index.php?s=ac51439aa9a32bf0b69f3fd7ca95ee56&showtopic=5063&st=0&#entry28668
(#3)

Fra : "-

Dato : 07-08-04 17:34

Ikke den - den der hvor de synger...
Åhhhh Atlanta..

Fra : "-

Dato : 07-08-04 18:07

Var lige ved at ryde op i mine cder, og så fandt jeg lige en cd der hedder
"BEST OF 1996"

Og der var den på - Backseat - No.1 in your heart!

Tak til dig anders for dit hurtige svar selvom det ikke var den rigtige

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Dopedog

Dato : 07-08-04 18:06

> Hey...
>
> Hvad er det den officelle OL sang 1996 hedder og hvem har lavet den?

Mener du den danske ? Med Ivan et eller andet ?

Tror sku jeg har den på single et-eller-andet sted :)

-Ronnie