John Mayer
Fra : thomas t

Dato : 02-08-04 23:51

Jeg har købt "Heavier Things". Synes ikke så godt om den.

Men jeg vil meget gerne have noget af det tidligere, han har lavet ... så
hvis der er nogen, der evnt vil bytte ?

Fra : AJC

Dato : 03-08-04 00:47

"thomas t" <spam.tomcat@pc.dk> wrote in message
> Jeg har købt "Heavier Things". Synes ikke så godt om den.

Det er da klart.
John Mayer har da nok den grimmeste stemme, jeg nogensinde har lyttet til!

Fra : rosenauer.dk

Dato : 03-08-04 07:18

> Det er da klart.
> John Mayer har da nok den grimmeste stemme, jeg nogensinde har lyttet til!

Absolut ikke enig - synes hans stil er fed og han er i mine øjne en meget
dygtig guitarist! Mht. hans stemme, så er den en smule anderledes og mere
hæs end mange andres, men absolut velegnet til hans musikstil =) Endnu en
ting er at han er en r*vdygtig liveperformer - han kan rent faktisk spille
og det afsindigt godt - live. De 3 gange jeg har set ham live har jeg været
meget imponeret!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Jakobsen

Dato : 03-08-04 07:39

On Tue, 03 Aug 2004 00:50:59 +0200, thomas t wrote:

> Jeg har købt "Heavier Things". Synes ikke så godt om den.
>
> Men jeg vil meget gerne have noget af det tidligere, han har lavet ... så
> hvis der er nogen, der evnt vil bytte ?

Du skulle tage og høre den igennem et par gange. Jeg var også fælt skuffet
da jeg hørte den første gang, og synes den var alt for poppet - det var jeg
i øvrigt også i sin tid da jeg hørte Room for Squares først. Men hør den
igennem nogle gange - det hjælper.

Fra : thomas t

Dato : 03-08-04 10:40

Jakobsen at "mpej[slet_dette]"@adr.dk:

> hør den igennem nogle gange - det hjælper.

Har jeg gjort. Det er ikke sangene, jeg ikke kan lide. Det er produktionen.

Så jeg vil blive meget glad for at finde en bytter, til et af hans tidligere
albums.