Sahara Hotnights i Malmø
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-07-04 01:28

Sahara Hotnights spiller i Malmø den 20 august, kl. 19.00 på Stora Torget.

Det er gratis, bortset fra togbilletten derover, hvis man ikke bor i Malmø

Det er en fed byfest de har derovre med en masse god rockmusik samt en masse
andet, ja selv dansktop-Åge (Halldorsson) vil kunne finde noget (altså på
svensk - he-he *SS*). Jeg har været der hvert år de foregående 4 år og kan
kun sige at det er værd at tage derover.

Det kører fra den 13. til den 20. august 2004.

Søndag den 15. august kl. 21.00 spiller Mikael Wiehe (også på Stora Torget).

Tjek i øvrigt linket:

http://www.malmofestivalen.se

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Martin Sand.

Dato : 28-07-04 06:07

Kim Larsen wrote:
> Sahara Hotnights spiller i Malmø den 20 august, kl. 19.00 på Stora
> Torget.

Er de noget specielt da? Jeg har kun hørt et enkelt af deres numre...

/Martin

Fra : Margrete Johansen

Dato : 28-07-04 07:54

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> wrote in message

> Er de noget specielt da? Jeg har kun hørt et enkelt af deres numre...

Hør selv:
http://www.saharahotnights.com/

Fra : Pipeline

Dato : 28-07-04 16:23

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svensk - he-he *SS*). Jeg har været der hvert år de foregående 4 år og kan
> kun sige at det er værd at tage derover.

Jeg var derovre sidste år, men kun på grund af maden
Fik bla. bæver-kebab. Så vil man have en kulinarisk oplevelse, så tag til
Malmø.