Vurdering af kassettebånd
Fra : EnjoyNews

Dato : 19-07-04 19:58

Er der nogen der har nogen anelse om kassettebånd er noget værd i dag ?
Jeg har lige rodet nogle gamle bånd igennem og fandt bl.a. :

- Johnny Reimar - Faxe Fad
- Faxe Fad 2 - Johnny Reimar Party
- Keld & Hilda - Min Kærlighed Til Dig (Save Your Love) på single kassette
!!

Jeg må undskylde mig med at det ikke er mine oprindeligt .. det er nogle jeg
har arvet ))

Tak på forhånd
Michael (som gerne vil være anonym!

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-07-04 20:11

Jeg har ingen anelse, jeg har selv rimeligt mange bånd.
Det er måske affektionsværdien der er størst

/Martin

Fra : Kristian Høgh

Dato : 19-07-04 20:39

Hej,

[klip]
> Det er måske affektionsværdien der er størst

Ja, det er jeg bange for - der er ikke mange samlere der er interesserede i
kassettebånd, desværre

/ Kristian

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 23-07-04 14:12

On Mon, 19 Jul 2004 21:39:20 +0200, "Kristian Høgh" <stagh-strygdether@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej,
>
>[klip]
>
>Ja, det er jeg bange for - der er ikke mange samlere der er interesserede i
>kassettebånd, desværre

Jeg kender skam en samler, der interesserer sig for bånd. Men det skyldes
nu hovedsageligt at han indenfor den kunster har ALT hvad der findes på
andre formater.

De nævnte eksempler skal man nok ikke gøre sig det store håb om at kunne
afsætte.

Fra : Fatter Brik

Dato : 25-07-04 10:59

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender skam en samler, der interesserer sig for bånd. Men det skyldes
> nu hovedsageligt at han indenfor den kunster har ALT hvad der findes på
> andre formater.

Jeg er også samler og hører da gerne fra andre samlere, eller fra folk der
vil af med deres bånd!

fjern FJERN
irmgardz@irmgardz.FJERNdk

Fra : Henrik

Dato : 19-07-04 20:54

> [...]
> - Faxe Fad 2 - Johnny Reimar Party
> - Keld & Hilda - Min Kærlighed Til Dig (Save Your Love) på single kassette

De burde være meget værd. I sammenligning med nutidens manglende musikalske
kvaliteter er det jo det rene guf for ørerne det, du der ligger inde med.

> Jeg må undskylde mig med at det ikke er mine oprindeligt .. det er nogle
jeg
> har arvet ))

Du bude være stolt over at have adgang til sådan en musikalsk oase.

> Tak på forhånd
> Michael (som gerne vil være anonym!

Du skammer dig vel ikke?

Fra : Olesen

Dato : 19-07-04 21:44

"Henrik" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De burde være meget værd. I sammenligning med nutidens manglende
musikalske
> kvaliteter er det jo det rene guf for ørerne det, du der ligger inde med.

Det kommer da sandelig helt an på, hvad man vælger at
fodre anlægget med.

> Du bude være stolt over at have adgang til sådan en musikalsk oase.

Hehe...oase.

> Du skammer dig vel ikke?

Hvad kan jeg få for det originale oprindelige
kassettebånd med Kaj og Andrea fra starten af 70 ?

Fra : EnjoyNews

Dato : 19-07-04 23:07

> [...]
> jeg
>
> Du bude være stolt over at have adgang til sådan en musikalsk oase.

Jamen du må jo gerne købe dem for 100 kroner stykket...

> Du skammer dig vel ikke?

Ikke spor.. jeg vil bare helst ikke have at folk ved jeg har den slags..