Copenhagen Jazzfestival & Århus Jazzfestiv~
Fra : Kim Larsen

Dato : 09-07-04 03:28

Copenhagen Jazzfestival & Århus Jazzfestival

Efter at have hørt The Orchestra i Kongens Have i København må jeg
konstatere at det er noget af det bedste at jeg har hørt på Copenhagen
Jazzfestival. Jeg glæder mig til at høre The End 2.0 på søndag. Dette er så
sidste dag for Copenhagen Jazzfestival for i år. Copenhagen Jazzfestival har
været en lækker oplevelse.

Nu gælder det så Århus Jazzfestival som I skulle tage at aflægge et visit på
ligesom mig som skal tilbringe nogle dage derovre med formålet at høre en
masse god musik.

Kim Larsen (som normalt kun er til Rock eller Jazz-Rock)

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Christian Joergensen

Dato : 09-07-04 12:27

On Fri, 09 Jul 2004 04:28:05 +0200, Kim Larsen wrote:

> Efter at have hørt The Orchestra i Kongens Have i København må jeg
> konstatere at det er noget af det bedste at jeg har hørt på Copenhagen
> Jazzfestival.

Det bedste var nu altså jam-sessionen nede på la fontaine. Det var
nærmest helt magisk

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk