Kyro 32MB eller 64 MB RAM?
Fra : Jakob M

Dato : 09-05-01 16:29

Hej

Skal jeg købet et Kyro II med 32 eller 64 MB RAM ?. Er der nogen
ydelsesforskel og i hvilke opløsninger optræder de ?. Jeg spiller alligevel
aldrig i opløsninger over 1280x960, kan jeg så ikke med fordel spare nogle
penge og nøjes med 32 MB udgaven?.
Er der nogle anmeldelser på nettet med begge kort ?.

Mvh
Jakob

Fra : Thomas G

Dato : 09-05-01 20:04

> [...]
> penge og nøjes med 32 MB udgaven?.
> Er der nogle anmeldelser på nettet med begge kort ?.

Kig på http://www.aceshardware.com/

mvh Thomas G

Fra : Jakob M

Dato : 09-05-01 21:26

> Kig på http://www.aceshardware.com/

Deter jo kun 64 MB versionen der anmeldes. Hvad med 32 MB versionen?.

Mvh
Jakob

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-05-01 00:21

Umidelbart vil der ikke være nogen ydelsesforskel, der hvor de 64 Mb kan blive
aktuelt er hvis et spil bruger mange store textures. Da 64 MB langt fra er
standarden for grafikkort er der dog næppe nogen spil som vil kræve det lige
foreløbig.

På et kort uden same type TBR some Kyro og Kyro II er de 64 MB ram også
nødvendige til FSAA i høje opløsninger, men lagerpladsen er ligegyldig i den
forbindelse når vi taler om et Kyro II kort.

Mvh

Bruno

Fra : Jakob M

Dato : 10-05-01 09:48

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> forbindelse når vi taler om et Kyro II kort.

Det var også det jeg mente, men jeg har bare ikke set nogen benchmarks.

Mvh
Jakob

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-05-01 19:02

Der er en her http://www.digit-life.com/articles/kyro2pro4500/index.html

Fra : Jakob M

Dato : 10-05-01 22:39

> Der er en her http://www.digit-life.com/articles/kyro2pro4500/index.html

Tak. Jeg tror jeg køber 32 MB udgaven.

Mvh
Jakob

Fra : Mikael Østergaard

Dato : 11-05-01 15:41

PAS PÅ, at du ikke får en KYRO 1 udgave! Jeg har endnu ikke set review af et
Kyro II kort med 32 mb, og kortet som omtales på www.edbpriser.dk som et 32
mb kort (Guillemot 3D Prophet 4000) er fejlagtigt omtalt som et Kyro 2 kort.
Du skal have et Prophet 4500 for Kyro 2

Fra : Jakob M

Dato : 13-05-01 23:21

> [...]
32
> mb kort (Guillemot 3D Prophet 4000) er fejlagtigt omtalt som et Kyro 2

Er du sikker ?. Det fremgår ikke tydeligt på deres hjemmeside. Det er da ret
vigtigt at vide inden jeg bestiller.

Mvh
Jakob

Fra : Nitros

Dato : 14-05-01 07:46

> [...]
>penge og nøjes med 32 MB udgaven?.
>Er der nogle anmeldelser på nettet med begge kort ?.

I de anmeldelser jeg har set, har de skrevet at KyroII kun kommer med
64 mb ram!
Herkules 4000 kortet er et kyro I og ikke at forveksle med Herkules
4500 som er Kyro II, det ville være ærgerligt at modtage en forkert
type kort!

Nitros

Fra : Jakob M

Dato : 14-05-01 11:32

> I de anmeldelser jeg har set, har de skrevet at KyroII kun kommer med
> 64 mb ram!

Link ?.

> Herkules 4000 kortet er et kyro I og ikke at forveksle med Herkules
> 4500 som er Kyro II, det ville være ærgerligt at modtage en forkert
> type kort!

Enig.

Mvh
Jakob

Fra : Jimbo

Dato : 15-05-01 19:55

Vivid XS kortet er også kyroII og kommer med 32MB ram. Det kan
så vidt jeg ved bare ikke købes i danmark, men det kan købes i UK.

Jakob M <r49@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vOL6.8623$zv2.1188640@news010.worldonline.dk...