Polynesisk Vanille
Fra : Søren Kongstad

Dato : 13-08-04 18:20

For et stykke tid siden var jeg til et foredrag med Heiberg, hvor han
viste nogle vanille stænger som var tykke og ledt fedtede.

Så hudt jeg hviske var det polynesisk vanille, altså ikke de indtørrede
bourbon vanille som er de eneste man kan købe mange steder.

Er der nogen der kender forhandlere i Kbh der har polynesisk vanille?
gerne på Amager, men det er mindre vigtigt.

/Søren

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-08-04 18:29

Søren Kongstad skrev:

> Er der nogen der kender forhandlere i Kbh der har polynesisk
> vanille?

Mad & Vin, Magasin, Kgs. Nytorv.

--
Klaus Alexander Seistrup · Copenhagen · Denmark
http://www.magnetic-ink.dk/ · http://www.pnx.dk/

Fra : Søren Kongstad

Dato : 13-08-04 18:48

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Mad & Vin, Magasin, Kgs. Nytorv.

Tak for hurtigt svar.

Det er jo kun 5 min med Metro væk

/Søren

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-08-04 21:17

[Søren Kongstad | Fri, 13 Aug 2004 19:20:26 +0200]

>Er der nogen der kender forhandlere i Kbh der har polynesisk vanille?
>gerne på Amager, men det er mindre vigtigt.

Jeg er ret overbevist om at "Specialkøbmanden" i Cityarkaden har det.

Men ja, polynesisk vanille er guddommeligt :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Sybil

Dato : 14-08-04 10:19

> Jeg er ret overbevist om at "Specialkøbmanden" i Cityarkaden har det.

Den er lukket under ombygningen. Ved ikke om den åbner igen bagefter eller
den er flyttet.

MK

Fra : Poul Christensen

Dato : 14-08-04 11:37

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in

> Den er lukket under ombygningen. Ved ikke om den åbner igen bagefter
> eller den er flyttet.

Jeg har set en annonce om den flytter til Hovedvagtsgade.

Poul C
poulchr03@ofir .dk

Fra : Lars Hansen

Dato : 14-08-04 18:57

"Søren Kongstad" <spamm@-fjern-kongstad.net> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender forhandlere i Kbh der har polynesisk vanille?
> gerne på Amager, men det er mindre vigtigt.

Er man meget desperat kan det købes online:
http://www.chokomania.dk/shop/default.asp?ProductID=103

Men pga. forsendelse bliver det en smule dyrt, såfremt det er det eneste man
køber.

Lars