Køler til Annihilator 256 Pro DDR
Fra : Aagaard

Dato : 09-05-01 05:15

Min køler til mit Creative Annihilator 256 Pro DDR har det ikke for godt, og
garantien er selvfølgelig udløbet.

Er der nogen som kender en forhandler, som ligger inde med en sådan
reservedel, eller kan skaffe den hurtigt. Den lokale forhandler siger, at
det ikke kan lade sig gøre, og det tror jeg ikke på.

Mvh.
Aagaard

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 09-05-01 08:15

kan du ikke smidde en blue orb på?

Fra : Aagaard

Dato : 09-05-01 08:25

Jeg ved ikke hvad en 'blue orb' er, såeeee...

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 09-05-01 08:46

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=65

--
Regards
Jeppe Jensen

Fra : Aagaard

Dato : 09-05-01 08:52

En ny køler er på vej.
Tak for hjælpen ... nu ved jeg hvad blue orb er.

Fra : Sfc

Dato : 09-05-01 13:34

Jeg ringede til Creative Danmark, og fik en ny gratis køler inden for en
uge.

sfc

Fra : Wuffer

Dato : 15-05-01 11:26

Hejsa
Prøv at kigge på www.studiedata.dk de sælger en køler til grafikkort: Blue
Orb. Gå ind i menuen kølesystemer så kølere til kabinet og grafikkort.
Har hørt gode ting om den køler!
Goo Luck!
Wuffer