Tur i Nordjylland????
Fra : Lady

Dato : 13-08-04 03:58

Er der ikke nogen nord for fjorden, der er interesseret i at mødes en dag?
Jeg har en schæfer Cujo på godt 3 år, der er glade for alle hund, medmindre
de både er aggresive og samme størrelse. Alle små hunde elsker han, og han
kender også sin begrænsninger...
Vi kan godt køre lidt for det men vil gerne mødes nord for Ålborg.

Mvh. Cujos mor
http://ladycatwoman.users.whitehat.dk/Cujo.htm

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 13-08-04 08:52

"Lady" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender også sin begrænsninger...
> Vi kan godt køre lidt for det men vil gerne mødes nord for Ålborg.

Jo det kunne da være meget skægt. Så kan jeg da også endelig få set den der
skrækkelige Schæfer der slæber rundt på dig ... Men det bliver nok ikke
lige i denne måned. Som du jo nok har opdaget, så er vi midt i klargøringen
til en flytning. Men så kommer vi da tættere på dig... Så er du advaret

M.V.H.....Benny..

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-08-04 09:02

"Lady" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> writes:

> [...]
> kender også sin begrænsninger...
> Vi kan godt køre lidt for det men vil gerne mødes nord for Ålborg.

Jeg ved ikke lige hvornår vi er i Nordjylland igen, men er det en
weekend vi er der, så vil vi naturligvis gerne med.

Mvh Trine og Siri

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt