Hovedadgangskode
Fra : Jane

Dato : 12-08-04 21:21

Jeg har et MEGET stort problem på min nye bærbar.

Jeg har købt en bærbar og da jeg installlerede systemet bad den om en
hovedadgangskode jeg skulle generere, hvilket jeg gjorde.

Nu kan jeg bare ikke HUSKE den... Hvad gør jeg?

Den vil jo have den I mange sammenhænge.

Kan heller ikke huske koden til Nøgleringen - er det den samme?

Hjæææææælp

Mvh Jane

Fra : Ebbe Dalsgård

Dato : 13-08-04 10:27

Jane <mail@janemark.dk> skrev:
> [...]
>
>Den vil jo have den I mange sammenhænge.
>
>Kan heller ikke huske koden til Nøgleringen - er det den samme?

Start op ved hjælp af installations-cd. Her vil du i menuen finde
mulighed for ar resette dit password.
Mvh Ebbe

Fra : Jane :o)

Dato : 15-08-04 18:23

> Start op ved hjælp af installations-cd. Her vil du i menuen finde
> mulighed for ar resette dit password.
> Mvh Ebbe

Ja - det syntes jeg jo at jeg har prøvet, hvor jeg kunne få lov at rette
LOGIN koden - men ikke selve hovedadgangs password..?

Mvh Jane

Fra : Jane :o)

Dato : 18-08-04 09:53

Ok - Til information kan man godt rette LOGIN koden ved at putte
installations-CD nr. 1 I igen - men ikke hovedadgangskode.

Det hed derfor: Forfra, formater harddisken og installer alt igen, efter
samtale med Apple Support.

Så det er gjort nu (og en lettere husket adgangskode I denne omgang)

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk - webcam, når jeg får det til at virke igen...!