Andet multimedie
rotere tekst i MS Publisher.
Fra : Søren Blom

Dato : 11-08-04 19:57

Hvordan rotere man tekst 90 grader i MS Publisher 2003 ?

Jeg har tre tekst bokse som jeg skal have roteret 90 grader med tekst og det
hele, er det muligt at gøre det i Publisher 2003 ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 12-08-04 07:23

Søren Blom wrote:
> Hvordan rotere man tekst 90 grader i MS Publisher 2003 ?

Format > Text Box > Text Box > Rotate Text within autoshape by 90 degrees

--
Jørgen Peter Kjeldsen,
ornitolog, freelance webdesign & layout m.m.

skriv til mig her:
http://www.prinzapolka.dk/kontakt.php

Fra : hcma

Dato : 12-08-04 10:00

> [...]
det
> hele, er det muligt at gøre det i Publisher 2003 ?

Ved ikke med P2003, men i P2000 kan man frit rotere alle objekter, incl.
tekst.
Marker dit object/tekstboks -> Arranger -> Roter eller spejlvend ->
Brugerdefineret o.s.v.
Eller Marker objektet -> hop op i menulinjen og vælg roteringsværktøjet ->
sæt tallet til det du ønsker.
m v h
hc

Fra : Søren Blom

Dato : 13-08-04 01:28

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev

> [...]
> Brugerdefineret o.s.v.
> Eller Marker objektet -> hop op i menulinjen og vælg roteringsværktøjet ->

Tak for hjælpen, jeg har fået moduleret det om jeg skulle