Andet multimedie
bentjuul 3670
Filnavn- Hjælp
Fra : Ernst V Hansen

Dato : 05-08-04 08:46

-- Jeg skal sende et billede til DBA, men der står at -filnavnet
ugyldigt-må kun indeholde---, . osv. Står nu som:c:dokuments and
setting/ osv., Jeg kan godt sende til andre, MEN hvordan gør jeg?
Mvh.EVH

Fra : Pophaar

Dato : 05-08-04 11:52

Venligst tydeliggør.

Fra : Ernst V Hansen

Dato : 05-08-04 12:11

Pophaar <luchter@liam.dz> skrev:
>Venligst tydeliggør.
>Jeg sender et billede til Den blå avis, men der kommer en rude op
hvor der står - filnavn ugyldig - den vil simpelthen ikke tage
billedet som jeg har sendt til f.eks. Bilbasen uden problemer.
MVH / EVH

--
EVH

Fra : Per Christoffersen

Dato : 05-08-04 12:22

"Ernst V Hansen (slet 4SYFH)" <evinkler@4SYFHadr.dk> skrev i en meddelelse
> hvor der står - filnavn ugyldig - den vil simpelthen ikke tage
> billedet som jeg har sendt til f.eks. Bilbasen uden problemer.
> MVH / EVH

Og hvilket navn har filen?

/Per

Fra : Gevaldi

Dato : 05-08-04 12:21

Ernst V Hansen (slet 4SYFH) skriblede:

> hvor der står - filnavn ugyldig - den vil simpelthen ikke tage
> billedet som jeg har sendt til f.eks. Bilbasen uden problemer.

Det hjælper jo ikke meget du bare skriver at
filnavnet er ugyldigt, for at kunne hjælpe dig
så er det jo nødvendigt at få *alle oplysninger*

Hvad har du kaldt din fil, indeholder den æ, ø
eller å?. Indeholder den specielle tegn af nogen
art?

--
/Gevaldi

Fra : Tomasz

Dato : 05-08-04 17:27

"Ernst V Hansen (slet 4SYFH)" <evinkler@4SYFHadr.dk> skrev i en meddelelse
> hvor der står - filnavn ugyldig - den vil simpelthen ikke tage
> billedet som jeg har sendt til f.eks. Bilbasen uden problemer.

Hej
Når du sender noget til DBA så få du præcis opløsninger hvad for nogle
formater du kan bruge og hvor stor billeder kan være og de regler er ikke
ens for alle hjemmesider.
Jeg har fundet følgende på deres hjemmeside

Filformat
Du kan tilføje et billede i et af følgende filformater; jpg, gif, bmp,
png. Filformat er den betegnelse, der står efter navnet på din billedfil;
kun adskilt af et punktum.

Billedfilen må højst være på 500 Kb. Du kan finde ud af, hvor mange Kb
din billedfil er. Det gør du ved at klikke på filen med højre musetast og
vælge "Egenskaber".

Tilføj billede til Galleri-Annonce
Hvis du har valgt en Galleri-Annonce, skal du tilføje et billede, som
bliver vist øverst på første side i et søgeresultat. Dette billede må være
på højst 100 Kb. og skal være et af følgende filformater; jpg, gif, bmp,
png.

Du kan desuden tilføje 3 yderligere billeder, som bliver vist på en
selvstændig side. Disse billeder må hver især være på højst 100 Kb. og skal
være et af følgende filformater; jpg, gif, bmp, png.

MVH
Tomasz