Andet multimedie
bentjuul 3670
Søger et hjerte!
Fra : LeGoKraN

Dato : 20-07-04 01:45

Hej Alle!

Jeg har forgæves søgt Google igennem, og desværre fandt jeg ikke det jeg
søgte efter. Jeg mangler et billede af et hjerte hvor der skal stå Anne
indeni. Der er ikke nogen krav til, at det skal være det store designmæssige
vidunder, det skal bare se pænt og nydeligt ud.

Nogle der kan klarer det?

Mvh LeGoKraN

Fra : emj

Dato : 20-07-04 01:51

On Tue, 20 Jul 2004 02:45:12 +0200, "LeGoKraN" <ask@me.com> wrote:

>Nogle der kan klarer det?
Word f.eks .
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 20-07-04 05:26

Fra : Mythos

Dato : 20-07-04 06:50

> [...]
designmæssige
> vidunder, det skal bare se pænt og nydeligt ud.

Der er ellers en del gode her http://shortlink.co.uk/gk

Kim Larsen

Fra : Jane

Dato : 20-07-04 08:26

http://urlgle.com/?XS

> Anne indeni.

Kan du ikke selv skrive Anne i hjertet?

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : emj

Dato : 20-07-04 13:49

On 20 Jul 2004 07:26:22 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak>
wrote:

>http://urlgle.com/?XS

Anne indeni.

>Kan du ikke selv skrive Anne i hjertet?

Der er vandmærke i de clipart og gratis er de altså heller ikke.
Hilsen emj

Fra : Jane

Dato : 20-07-04 18:52

emj skrev i <news:c45qf01pskmsf4uof3l11k8oc6ec870qds@4ax.com>:

> Der er vandmærke i de clipart og gratis er de altså heller ikke.

De små er gratis og uden clipart så vidt jeg har læst den
engelske tekst.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : MuLLe

Dato : 20-07-04 09:02

> [...]
designmæssige
> vidunder, det skal bare se pænt og nydeligt ud.
Hej
Jeg har lagt et par stykker ind i binaer, under Rickos tråd.
Håber du kan bruge dem...

MvH MuLLe