Andet multimedie
bentjuul 3670
Buk
Fra : NB

Dato : 17-07-04 21:57

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde et animeret billede af en buk?

Pft

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-07-04 22:15

NB skrev:

> Er der nogen som ved hvor jeg kan finde et animeret billede af
> en buk?

Gedebuk, råbuk, træbuk, gymnastikbuk, eller hvad mener du, og
hvordan skal den animeres?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jesper

Dato : 18-07-04 13:47

> Gedebuk, råbuk, træbuk, gymnastikbuk, eller hvad mener du, og
> hvordan skal den animeres?

Horebuk?

Fra : NB

Dato : 18-07-04 15:16

In article <cdcbt6.1i8.1@tgm.dyndns.dk>, nospam@madsen.tdcadsl.dk
says...

> Gedebuk, råbuk, træbuk, gymnastikbuk, eller hvad mener du, og
> hvordan skal den animeres?

:) Gedebuk

Fra : Ricko.

Dato : 18-07-04 15:20

"NB" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse
In article <cdcbt6.1i8.1@tgm.dyndns.dk>, nospam@madsen.tdcadsl.dk
says...

> Gedebuk, råbuk, træbuk, gymnastikbuk, eller hvad mener du, og
> hvordan skal den animeres?

:) Gedebuk
har du lige her

Fra : NB

Dato : 19-07-04 00:34

In article <cde0ts$bpq$1@news.net.uni-c.dk>, ricko@livsnyter.com says...

> :) Gedebuk
> har du lige her

Kan desværre ikke få ovenstående link til at virke.

Fra : Ricko.

Dato : 18-07-04 11:21

her er der en , news:cddipi$808$1@news.net.uni-c.dk

Fra : Ricko.