sagsomkostninger
Fra : ibber

Dato : 07-08-04 05:07

Jeg har for en netop afsluttet sag fået en regning på sagsomkostnininger i
en straffesag på kr. 75000

jeg havde 2 uger til at kære sagsomkostningerne til landsretten.
men da jeg først modtaog regningen 3 uger efter er det forsent ifølge
landsretten, hvad gør man så

Fra : ha

Dato : 06-08-04 21:15

ibber wrote:
> jeg havde 2 uger til at kære sagsomkostningerne til landsretten.
> men da jeg først modtaog regningen 3 uger efter er det forsent ifølge
> landsretten, hvad gør man så

Kunne det ikke tænkes, at du - dengang du fik dommen - også blev
fortalt, at du skulle betale sagsomkostningerne, og at det beløb sig
til 75.000 kr. Så har de vel ventet med at sende regningen - om jeg
så må sige - indtil de 14 dages ankefrist var udløbet.

/ha

Fra : ha

Dato : 06-08-04 21:16

Glemte lige. ***Stil dit ur***

/ha

Fra : Gevaldi

Dato : 06-08-04 21:23

ha skriblede:
> Glemte lige. ***Stil dit ur***

Og hans *Tidszone*

--
/Gevaldi

Fra : ibber

Dato : 07-08-04 06:31

nej fik at vide at jeg skulle betale sagsomkostningerne ikke hvor meget de
var

Fra : Gevaldi

Dato : 06-08-04 21:30

ibber skriblede:
> nej fik at vide at jeg skulle betale sagsomkostningerne ikke hvor
> meget de var

*PLONK*

--
/Gevaldi