restgæld på biler
Fra : John Hansen

Dato : 02-08-04 12:42

Hvor kan jeg finde ud af hvor meget restgæld der er i en bil før jeg køber den.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.10.0.240)

Fra : Morten

Dato : 02-08-04 13:03

> Hvor kan jeg finde ud af hvor meget restgæld der er i en bil før jeg køber
den.

Undersøg bilen for restgæld
Det er altid vigtigt at undersøge, om der er restgæld i bilen - specielt
hvis der er tale om en nyere brugt bil. For at undersøge dette kan man ringe
til "Bilbogen" v/retten i Århus på tlf. 86 12 91 45 mellem kl. 11 og 14. Man
skal kunne oplyse bilens stelnummer (står på registreringsattesten).
Oplysningen er gratis.

Kilde: http://www.bilguiden.dk/Info/FDM/Default.cfm#Restgæld

Mvh Morten

Fra : Klaus G.

Dato : 05-08-04 22:15

> [...]
Man
> skal kunne oplyse bilens stelnummer (står på registreringsattesten).

Eller man kan ringe til sin bank, de kan også finde ud af det...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Hugo Østergaard-Ande~

Dato : 05-08-04 22:50

Klaus G. skrev sålydende:

> Eller man kan ringe til sin bank, de kan også finde ud af det...

Eller man kan søge på nettet:

http://www.nettidende.dk/Tingbladet/

Jeg er dog ikke klar over, hvor langt den elektroniske udgave går
tilbage.

høa

Fra : Hugo Østergaard-Ande~

Dato : 05-08-04 23:13

Hugo Østergaard-Andersen skrev sålydende:

> Eller man kan søge på nettet:
>
> http://www.nettidende.dk/Tingbladet/
>
> Jeg er dog ikke klar over, hvor langt den elektroniske udgave går
> tilbage.

Men noget tyder på, at det kun er 2003 og senere.

høa