Skilsmisse-telefonsvarer ?
Fra : Kim

Dato : 29-07-04 17:28

Hvor kan man købe en telefonsvarer hvor
når man ringer til mig så skal man indtaste 4
cifre ( pin ) for at komme igennem ?

Disse 4 cifre kan så ændres efter behag.
Har hørt at de bruges især ved skilsmisse
så man er fri for at betale for at skifte
telefonnummer hver eneste gang man
udsættes for chikaneri.
Jeg tror nok jeg læste om den her i NG.

På forhånd tak
Mvh Kim

Fra : Anders Christensen

Dato : 29-07-04 18:07

Kim wrote:
> [...]
>
> Disse 4 cifre kan så ændres efter behag.
> Har hørt at de bruges især ved skilsmisse
> så man er fri for at betale for at skifte

Hvad har det med jura at gøre?
Prøv i dk.forbruger eller i en desideret telegruppe
--
Mvh Anders Christensen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-07-04 10:13

"Kim" <næ@næ.dk> wrote in message
> [...]
>
> Disse 4 cifre kan så ændres efter behag.
> Har hørt at de bruges især ved skilsmisse
> så man er fri for at betale for at skifte

Jeg mener B&0's kan dette

FUT: dk.forbruger